• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سنباد برگزار شد؛

مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت سنباد معرفی شد

  • کد خبر : 58847
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت سنباد معرفی شد
عصر روز گذشته، یکم مردادماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سکوی بانکداری باز سنباد از زحمات احمد میردامادی، قدردانی و دکتر مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سنباد، یکم مردادماه، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سکوی بانکداری باز سنباد با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت برگزار شد. در این مراسم، زهرا میرحسینی رئیس هیئت‌مدیره سنباد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند مهندس میردامادی در زمان تصدی مدیریت شرکت، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
زهرا میرحسینی در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت سنباد، رشد و توسعه شرکت‌ در طول دو سال فعالیت را مرهون زحمات و تلاش‌های مهندس میردامادی و همکاران ایشان دانست و اظهار کرد: «سنباد حاصل یک همکاری استراتژیک و مشترک از سوی بانک‌ها برای فعالیت واحد و منسجم در حوزه بانکداری باز است. تا به امروز فعالیت‌های ارزشمندی انجام شده و ازاین‌پس باید شاهد رشد در زمینه توسعه و ورود به بازار باشیم».
رئیس هیئت‌مدیره سنباد با اشاره به انتصاب دکتر مصطفی طهماسبی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت تصریح کرد: «ایشان از مدیران جوان و متخصص در صنعت بانکداری و فناوری‌های مالی هستند و با توانی که از ایشان سراغ داریم، مطمئن هستیم که سنباد را در مسیر تعالی و موفقیت قرار خواهند داد».
مسعود پشم چی، عضو هیئت‌مدیره شرکت بانکداری باز سنباد و معاون فناوری‌های نوین بانک پارسیان نیز خاطرنشان کرد: «تفکر آقای طهماسبی از جنس کسب‌وکار است و با تکیه ‌بر تجربیات ارزشمند خود، امید است گام مهمی برای موفقیت سنباد در توسعه و کسب سهم از بازار برداشته شود».
لازم به ذکر است، دکتر مصطفی طهماسبی پیش‌ازاین معاون توسعه کسب‌وکار هلدینگ نگاه بوده است و در رزومه خود، مدیریت عامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان و زیرساخت تجارت ویراآزما، مدیریت توسعه کسب‌وکار و فروش اینترنتی فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای رفاه، مدیریت توسعه کسب‌وکار فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و مدرس دانشگاه شهاب دانش را در کارنامه خود دارد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس احمد میردامادی تقدیر به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=58847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.