• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تکریم و رضایت مشتریان محور خدمات صادقانه بیمه کوثر

  • کد خبر : 57741
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تکریم و رضایت مشتریان محور خدمات صادقانه بیمه کوثر

همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر، ۲۱ و ۲۲ تیر در تهران با شعار “خدمت ارزشمند در سایه تکریم مشتریان معنا می‌ پذیرد” برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی بیمه کوثر، در این همایش دوروزه، اعضای هییت‌مدیره و مدیران بیمه کوثر گردهم آمدند تا در کنار بررسی عملکرد سال گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرور برنامه‌های آتی شرکت بپردازند. مدیرعامل بیمه کوثر در ابتدای این همایش ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک دهه امامت و ولایت، مهم‌ترین اولویت شرکت بیمه کوثر را تکریم و رضایت مشتری اعلام و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است و مولفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب‌رجوع، تسلط به دانش تخصصی، اطلاع‌رسانی مناسب، افزایش کیفیت و ارایه خدمات هوشمند و تسهیل شده به مشتریان از طریق نوآوری عواملی هستند که رضایت مراجعین و ذی‌نفعان را به‌دنبال دارد.

ابوالفضل آقادادی تحقق چشم انداز شرکت در اهداف رضایت مشتریان و سودآوری را با اجرای به‌موقع برنامه‌ها و روش‌های مدنظر مورد تاکید قرار داد و گفت: ما برای رسیدن به این مقصود به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، همت و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز داریم.

وی با تقسیم مشتریان به دو گروه داخلی و بیرونی گفت: حیطه و بافت شخصیتی هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد اعم از ارباب‌رجوع، کارمند و شبکه فروش منحصر به فرد است و باید به حقوق، شان و عزت نفس افراد بها داده شود. همکارانی که از آنها انتظار داریم تکریم کننده باشند؛ چنانچه توسط شرکت تکریم نشوند، نباید انتظار خارق العاده‌ای از آنها داشت. بنابراین همه مدیران و همکاران شرکت باید به تکریم مناسب در کارتیمی توجه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه کسانی که در هر موضوع و بخشی مسئولیت می‌پذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم بدانند، تصریح کرد: هرچه وحدت، انسجام و همدلی و همراهی داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، مؤثرتر و شایسته‌تری به مشتریان ارائه کنیم. خدمت صادقانه و تکریم مشتریان بزرگ‌ترین نعمت زندگی کاری‌مان در این شرکت با نام ارزشی کوثر است.

آقادادی با تقدیر از سرمایه های انسانی سالم، صادق، صالح و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح با فرهنگ ارزشی کوثر، افزود: ما هم باید به جذب نیروی خوب و باکیفیت توجه کنیم و هم برنامه‌ریزی برای ارتقای کارکنان را مدنظر قرار دهیم زیرا وقتی قابلیت‌های نیروی انسانی افزایش یابد به سرمایه انسانی تبدیل می‌شود که ارزش و اثرگذاری بسیاری در تعالی سازمانی دارد که ضمن خدمت و تکریم و خیررسانی به خلق باعث رضایت خدا و ذی‌نفعان شرکت‌مان می‌شود.

وی با تاکید بر این امر که روحیه خدمت‌رسانی از اعماق وجود به مشتریان را باید در بین تمام همکاران ترویج دهیم، گفت: مهم نیست کارمند به‌صورت مستقیم با مشتری سروکار دارد یا نه، مهم این است که کار او قطعا روی رضایت مشتری و ارزشی که برای او خلق می‌کنیم، اثر می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: باید برای نظرات و ایده‌های مشتریان‌ ارزش قائل شویم و سعی کنیم با مشتریان‌ روابطی دو طرفه برقرار کنیم و به دنبال راه‌های بیشتری برای گفت‌وگو با مشتریانی باشیم که در دنیای شلوغ امروزی بیش از هر چیزی دنبال یک گوش شنوا هستند.

ابوالفضل آقادادی تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه نیروی‌انسانی بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزش‌هاست، بنابراین مدیران به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفه‌ای توجه و با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد صادق، مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز که می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند، دقت کنند و با ایجاد فضای امیدوارکننده در بین کارکنان و تاکید بر کارتیمی و نظم و انضباط کاری برای رشد بهره‌وری شرکت تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه محصول یک شرکت بیمه اطمینان، امنیت و آرامش است، بیان کرد: اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی، رشد تکنولوژی و ضرورت تحلیل داده‌ها و توسعه کیفی شبکه فروش باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت افزود: برای ایجاد تمایز در خدمات‌دهی باید تسریع در رسیدگی به پرونده‌های خسارت و پرداخت آن در کمترین زمان ممکن انجام شود به گونه ای که بیمه‌گذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمه‌ای را در زمان مناسب حس کند.

آقادادی سیاست تفویض اختیار در شرکت بیمه کوثر را یک اصل برشمرد و افزود: تفویض اختیار در لایه‌های مختلف مدیریتی شرکت، هم در ستاد و هم در صف، باید با دقت و نظارت دقیق و هوشمندانه انجام شود تا سرعت و دقت انجام کارها بهبود یابد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام برای اعتلای نام مقدس کوثر، گفت: یکایک کارکنان شرکت در هر جایگاهی باید بکوشند که «من» بودن را به «ما» شدن تبدیل کنند. در سایه همدلی و کارتیمی است که یک شرکت می‌تواند طیف گسترده اهدافش را محقق کند و به رشد و بالندگی برسد؛ امیدوارم این اتفاق که تا امروز به خوبی در شرکت بیمه کوثر محقق شده و خیر آن نیز به همه ذی‌نفعان رسیده است در آینده نیز تداوم یابد.

http://tejaratava.ir/?p=57741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.