• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

به منظور توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌ انرژی و صنایع پتروشیمی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و انرژی گستر سینا تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

  • کد خبر : 57605
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
به منظور توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌ انرژی و صنایع پتروشیمی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و انرژی گستر سینا تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و هلدینگ انرژی گستر سینا به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه انرژی و پتروشیمی، تفاهم‌نامه امضا کردند.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه صبح (سه‌شنبه) ۲۱ تیر ماه  ۱۴۰۱ با حضور دکتر امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر  ومهندس محمد زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا و در محل سالن جلسات شرکت سرمایه گذاری غدیر برگزار شد.

مشارکت و استفاده از تجارب یکدیگر به منظور توسعه فعالیت‌های بالادستی و پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع تکمیلی زنجیره ارزش پتروشیمی از جمله اهداف امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت سرمایه‌گذاری غدیر  وهلدینگ انرژی گستر سینا شمار می‌رود.

دکتر امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در ابتدای این جلسه ضمن تبریک دهه مبارک امامت و ولایت گفت: از نکات مثبت این تفاهم‌نامه این است که محورهای همکاری مشترک بین دو شرکت در آن مشخص و تکلیف معلوم شده است.

وی با اشاره به قابلیت‌های اجرایی تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و انرژی گستر سینا افزود: به طور قطع آنچه باید در اجرای این تفاهم‌نامه مدنظر قرار گیرد، ظرفیت‌های موجود دو شرکت در حوزه‌های مختلف است تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید

مهندس زیار مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا  نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این‌ تفاهم‌نامه به طور قطع ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت‌های دو شرکت خواهد بود.

مهندس زیار با توجه به امضای این تفاهم‌نامه در ایام بین دو عید سعید قربان و غدیر خم و همزمانی آن با دهه امامت و ولایت، ابراز امیدواری کرد به برکت ائمه معصومین علیهم‌السلام و در سایه کار جهادی  و خالصانه به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امضای این سند همکاری، نقطه شروعی برای توسعه فعالیت‌های مشترک طرفین باشد.

تفاهم نامه
تفاهم نامه
http://tejaratava.ir/?p=57605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.