• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

در تولید تجهیزات آتش‌نشانی به خودباوری رسیده‌ایم

  • کد خبر : 56604
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
در تولید تجهیزات آتش‌نشانی به خودباوری رسیده‌ایم
سازمان آتش‌نشانی ‎تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی آتش‌نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، قریب 7 سال می‌گذرد. متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندومی کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی، همایش تعلیق گردید.


سازمان آتش‌نشانی تهران در راستای ارتقای سطح ایمنی شهری اقدام به برگزاری همایش بین‌المللی آتش‌نشانی ‎و ایمنی شهری می‎نماید که از برگزاری اولین دوره این رویداد مهم حوزه ایمنی، قریب ۷ سال می‌گذرد. متاسفانه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع پاندومی کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی، همایش تعلیق گردید. خوشبختانه در سال جاری به همت مسئولین و مدیران مدیریت شهری و همچنین فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانی، پنجمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ تیرماه در محل هتل المپیک تهران به مدت سه روز برگزار می‌شود. سازمان آتش نشانی با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تعامل با دانشگاهیان، نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان سعی در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حوزه ایمنی و آتش نشانی نموده است که این نگاه علمی، اقدامی ستودنی در راستای حفظ جان و مال شهروندان محسوب می‌گردد. همچنین سازمان آتش‌نشانی با تمام دغدغه‌ها و مشکلات موجود در راستای فرهنگ سازی و ایمن سازی شهر، اقداماتی مبتنی بر تخصص و دانش را در دستور کار خود قرار داده است.
در همین راستا، با یکی از نوابغ سازمان آتش نشانی که دبیر اجرایی پنجمین همایش و نمایشگاه بین المللی می‌باشد، گفتگوی صمیمانه‌ای صورت پذیرفته است. دکتر کامران عبدولی معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش‌نشانی که سالها تجربه فعالیت در حوزه ایمنی و آتش نشانی را در کارنامه خود دارد، با نگاه متفاوت به عنوان دبیر اجرایی همایش انتخاب و در راستای اهداف همایش و رفع مشکلات تولید کنندگان و آتش نشانان اقدامات موثری را راهبری نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=56604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.