• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
دیدار مدیر عامل و هیات همراه با همکار جانباز راجپوت

مدیر عامل بیمه ایران در دیدار با خانواده جانبازان گفت: تکریم ایثارگران و خانواده آنها یک فریضه و تکلیف است.

  • کد خبر : 48483
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
مدیر عامل بیمه ایران در دیدار با خانواده جانبازان گفت: تکریم ایثارگران و خانواده آنها یک فریضه و تکلیف است.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران بمناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و به منظور تجلیل ازجانبازان سرافراز انقلاب اسلامی، به همراه علی حسین طهماسبی مدیر کل امور مالی و فرمانده حوزه بسیج ، مجتبی افخمی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و سید عباس فرجی معاون روابط عمومی، با حضور در منزل اسماعیل راجپوت، جانباز ورزمنده دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: تکریم ایثارگران و خانواده آنها یک فریضه و تکلیف است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی این دیدارهای صمیمی را در جهت تقویت روحیه این عزیزان مفید دانست و تاکیدکرد: جانبازان، نماد پایداری، استقامت و صلابت در مقابل دشمنان اسلام و کشور هستند. عزم و اراده جانبازان و خانواده شهدا، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است .آقای راجپوت با  صبر و بردباری خود، روحیه خدمت را در مدیران بیمه ایران تقویت می کند. جانبازان و شهدای ما، در دوران دفاع مقدس، برای دفاع از میهن و اسلام، با تمام وجود، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای تقویت نهال اسلام از خودگذشتگی کردند و ما قدردان این تلاش و زحمات خالصانه آنها هستیم.

راجپوت نیز در این دیدار، از حضور مدیر عامل و هیات همراه، تشکر و قدردانی نمود و مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران مطرح نمود.

http://tejaratava.ir/?p=48483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.