• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام از کارخانه آرد بخش صالح آباد مهران بازدید کرد

  • کد خبر : 47458
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
مدیرکل تامین اجتماعی ایلام از کارخانه آرد بخش صالح آباد مهران بازدید کرد
به منظور تعامل و همراهی با کارفرمایان و بررسی مسائل و مشکلات آنها ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی ایلام به همراه رئیس شعبه مهران و تنی چند از همکاران با مدیرعامل کارخانه آرد بخش صالح آباد مهران دیدار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سهیلا ملکشاهی، مدیرکل تامین اجتماعی ایلام هدف از این بازدید همراهی با جامعه کارفرمائی عنوان کرد و گفت: به منظور تقویت تعامل و همراهی با کارفرمایان محترم کارگاههای تولیدی در راستای حمایت از آنها و تقویت همکاریها یکی از راهکارهای تبیین سیاستهای سازمان بازدید از محل کارگاهها و آشنائی با مسائل و مشکلات کارگاههای تولیدی است.

وی افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر ارگانهای مرتبط نیز همچنان فرایند تولید این شرکتها پایدار بماند.

مهندس لطفی، رئیس هیئت مدیره کارخانه آرد نیز از حسن توجه مدیرکل تامین اجتماعی ایلام و بازدید ایشان از محل کارگاهها تقدیر کرد و عنوان کرد با این شرایط سخت اقتصادی توانسته ایم کارگاه را حفظ کنیم و تعداد ۲۵ نفر را در اینجا استخدام نمائیم و افزود امیدواریم این بازدیدها همچنان تداوم داشته باشند تا انگیزه ای برای کار ما و کارگران باشد.

در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام به همراه رئیس شعبه مهران و همکاران مربوطه از قسمتهای مختلف کارخانه آرد بازدید بعمل آوردند.

http://tejaratava.ir/?p=47458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.