• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی پارس

  • کد خبر : 46689
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی پارس
مسعود حسنی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس با صدور پیامی دوم اسفند سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :


دوم اسفند هر سال تداعی کننده تلاش جمعی از بزرگان و متخصصین کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت پتروشیمی است که با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. آن نهال کوچک اکنون به درختی ۲۳ ساله تبدیل شده و هر روز بالنده تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.
امروز در حالی بیست و سومین سالروز تأسیس “پارس” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند گام های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است و براین باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.
اکنون ضمن تبریک بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی پارس به همه همکاران ارزشمند، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با توکل بر خدا، تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.
سعادت، سلامت، کامیابی و عاقبت به خیری همه شما را از خداوند متعال خواستارم.

http://tejaratava.ir/?p=46689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.