• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

همه چیز در خصوص نمایشگاه خودرو تهران/ عاجزی از ظرفیتهای این نمایشگاه می گوید

  • کد خبر : 45042
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
همه چیز در خصوص نمایشگاه خودرو تهران/ عاجزی از ظرفیتهای این نمایشگاه می گوید
مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران گفت: پس از 2 سال وقفه، امسال نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنمایشگاه- علیرضا عاجزی در گفت وگو با خبر نمایشگاه، از برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو تهران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ بهمن در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تا کنون این نمایشگاه برگزار نشده است، تصریح کرد: در سال ۹۸صنعت خودروی ما مورد تحریم قرار گرفت و خروج شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی را از کشور داشتیم.
مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به اینکه امسال شرکت‌های خارجی در نمایشگاه غرفه ندارند، گفت: عمده شرکت‌های داخلی به سمت داخلی سایزی قطعات و تکیه بر توان ساخت داخل برنامه‌ریزی کرده و خوشبختانه به دستاوردهای خوبی هم رسیدند.
عاجزی افزود: بسیاری از شرکت‌ها چه در بخش خصوصی و چه دولتی محصولی جدید آماده برای ارائه به مشتری دارند.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه خودرو به صورت ویژه مورد استقبال تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است، عنوان کرد: در دو بخش خودروهای سبک و سنگین میزبان تولیدکنندگان خواهیم بود.
مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با بیان اینکه یک بخش هم به عنوان لوازم یدکی و خدمات پس از فروش در کنار نمایشگاه خواهیم داشت، افزود: تولیدکنندگان می‌توانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.
عاجزی با اشاره به اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۱ صبح تا ۶ بعدظهر است، اظهار داشت: پیگیر حضور وزیر و معاونین رئیس جمهور در روز افتتاح نمایشگاه هستیم.
وی درباره رویکرد نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی کشور بدون حضور خودروسازان خارجی در کشور است.
مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با بیان اینکه تدارک حضور هیئت تجاری خارجی هم در نمایشگاه دیده شده است،اظهار داشت: در این نمایشگاه از ۱۳ خودرو رونمایی و در معرض نمایش علاقمندان قرار می‌گیرد.
عاجزی افزود: یک بخش را هم به خودروهای کلاسیک و آفرود اختصاص داد.

http://tejaratava.ir/?p=45042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.