• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری جلسه روسای شعب منطقه سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین

  • کد خبر : 44287
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین
جلسه بررسی عملکرد شعب استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر و روسای شعب استانهای یاد شده برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، در ابتدای جلسه کارگاه آموزشی تسهیلات جهت رفع نواقص موجود در پرونده های اعتباری شعب و مرور فرآیندها و همچنین تبیین طرح تسهیلاتی انتخاب توسط کارشناس اعتباری منطقه برگزار شد.

همچنین به منظور تقویت سطح آگاهی همکاران از آخرین بخشنامه ها و اطلاعیه های بانک، آزمونی حاوی ۳۰ سوال به مدت ۳۰ دقیقه از روسای شعب گرفته شد و پس از آزمون به صورت کارگاهی پاسخ سوالات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در ادامه کارشناس حقوقی استان نسبت به تحلیل آمار ارسالی در کارگروه ارزیابی عملکرد پرداخت و نکات کلیدی و حائز اهمیت را برای روسای شعب تبیین کرد.

حسن رضا یزدانی مدیر منطقه در این جلسه ضمن توجیه پرسنل در خصوص فرآیند جذب منابع و هزینه و درآمد شعبه، به همراهی هر چه بیشتر متصدیان امور بانکی با روسای شعب در جهت ارائه خدمات و رضایت مشتری تاکید کرد.
یزدانی بر بازاریابی طرح تسهیلاتی انتخاب و آموزش نحوه دریافت آن به مشتریان تاکید کرد.

در ادامه جلسه حسن رسائی مقدم معاون اجرایی منطقه به مسئله فضای مجازی و بانکداری دیجیتال پرداخت و گفت: در حال حاضر اکثر مشتریان به دنبال خدمات غیر حضوری و آسوده هستند و با بستری که بانک در زمینه بانکداری دیجیتال در اختیار ما قرار داده است این مهم محقق خواهد شد. وی افزود: یکی از گام های موثر در این خصوص ارائه اطلاعات کامل و آموزش های شفاف به مشتریان جهت استفاده از خدمات دیجیتال بانک است که آن مستلزم تقویت سطح آموزشی همکاران است.

http://tejaratava.ir/?p=44287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.