• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

نمایشگاه ورزش محصولات نوین شهرآفتاب چهارساله شد

  • کد خبر : 43544
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
نمایشگاه ورزش محصولات نوین شهرآفتاب چهارساله شد
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته ۲۱ دی ماه همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقیله موتوری در شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، امروز سه شنبه ۲۱ دی ماه با حضور جناب آقای دکتر توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصاد، جناب آقای دست باز معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس مشارکت های مردمی و اقتصادی، جناب آقای معمارباشی رئیس اداره حمل و نقل وزارت صمت و جناب آقای محمد لو رئیس انجمن ورزش و جوانان نمایشگاه ورزش محصولات نوین و تجهیزات وابسته در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با حضور ۸۰ مشارکت کننده در مجموع هر ۲ رویداد، بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی، فدراسیون‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان. با ایجاد میز خدمت برای پیگیری و تسهیلات امور مربوط به مطالبات و معضلات تولیدکنندگان ورزشی برگزار می‌شود.
زیرگروه‌های شرکت‌کننده از فدراسیون‌ها، واردکنندگان تجهیزات ورزشی، پوشاک ورزشی، کف‌پوش ورزشی، تجهیزات سالنی، لوازم کوهنوردی، تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات بدنسازی. مکمل‌های ورزشی و تولیدکنندگان مدال و کاپ ورزشی در این نمایشگاه حضور دارند.
اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه ورزش محصولات نوین از برترین تولید کنندگان داخلی هستند.شرکتهای حاضر در این نمایشکاه با آخرین تولیدات و تکنولوژی های نوین ورزشی خود آماده رقابت با شرکت های خارجی می باشند.
این نمایشگاه باهمکاری انجمن صنعت ورزش کالا و خدمات و صنایع وابسته در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع تا ۲۴ دی دایر است.

http://tejaratava.ir/?p=43544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.