• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بازدید رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور از مرکز ارتباط مردمی این موسسه

  • کد خبر : 39383
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
بازدید رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور از مرکز ارتباط مردمی این موسسه
رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور به همراه معاونین خود، از مرکز ارتباط مردمی این موسسه بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، نظری رئیس هیات سرپرستی به همراه معاونین خود روز پنج‌شنبه تاریخ ۱۴۰۰/۹/۴، ضمن بازدید از مرکز ارتباط مردمی این موسسه نیز در جریان روند پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و همکاران قرار گرفتند و پاسخگویی سریع به مشتریان را از اهداف مهم این مرکز برشمردند.

شایان ذکر است رئیس هیات سرپرستی این موسسه به همراه معاونین، ساعاتی را شخصاً به پاسخگویی تماس‌های این مرکز اختصاص دادند و از نزدیک در جریان امور و دغدغه‌های مشتریان قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید رئیس هیات سرپرستی در راستای ایجاد انگیزه و حل مشکلات همکاران در جهت تسهیل اهداف سازمانی ضمن شنیدن مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی کارکنان در ارتباط تلفنی یاد شده، دستورات لازم را به واحدهای ذی‌ربط صادر نمودند.

در پایان این بازدید نظری ضمن تشکر از زحمات کارکنان، توصیه نمودند که با تلاش و حضور فعال در این مرکز زمینه رضایت مشتریان را در راستای حل مشکلات ایشان در سریع‌ترین زمان فراهم نمایند.

بر اساس این گزارش کارشناسان این مرکز با رویکرد تسهیل ارتباط با مشتریان و تحقق اصل مشتری‌مداری علاوه بر توانمندی برقراری ارتباط مؤثر، تخصص در نحوه عملکرد ابزارهای پرداخت الکترونیک و دانش و تجربه در زمینه نرم‌افزارهای بانکی نیز به راهنمایی سریع و نظام‌مند مشتریان و همکاران می‌پردازند.

گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری نور افتخار دارد در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان با شماره تماس ۰۲۱۴۲۹۳۱۰۱۰ به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز باشد.

http://tejaratava.ir/?p=39383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.