• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

رییس اداره گازشهرستان گنبد: حدود ۹۰ درصد روستاییان شهرستان گنبد ازنعمت گازطبیعی برخوردارند

  • کد خبر : 38211
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
رییس اداره گازشهرستان گنبد: حدود ۹۰ درصد روستاییان شهرستان گنبد ازنعمت گازطبیعی برخوردارند
علی عقباطلب رییس اداره گاز گنبد کاووس استان گلستان با اشاره به خبرفوق گفت:از مجموع ۱۷۰روستای واجد شرایط برای گازرسانی این شهرستان تاکنون ۱۵۲روستا معادل 90 درصد از گازطبیعی برخوردارشده اند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ،وی دراین خصوص افزود:هم اکنون عملیات گازرسانی به پنج روستای”خیرخوجه علیا، سفلی و نجف، قیزلرو دماغ ” از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبد دردست انجام است که تا پایان امسال از نعمت گازبهره‌ مند خواهند شد.

 عقباطلب ادامه داد: باگازرسانی به این پنج روستا که عملیات گازرسانی آنها با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتباردرحال انجام است،درصد بهره مندی روستاهای گنبد ازانرژی گاز به بیش از ۹۲ درصد خواهد رسید.

  رییس اداره گازگنبدکاووس اضافه کرد:گازرسانی به ۱۳ روستای باقی مانده گنبد نیز در مرحله مطالعه و طراحی است که با گازرسانی به این روستاها تا سال آینده، جشن سبز شدن شهرستان برگزار می شود.

وی درخاتمه اظهارداشت: درشهرستان گنبد تاکنون بیش از ۲۱۲۷ کیلومتر شبکه اجرا شده ،تعداد ۵۵هزار و ۳۳۰  انشعاب نصب گردیده ،افزون بر ۱۱۰ هزار مشترک نیز جذب شده  و تعداد ۱۵۹  واحد صنعتی عمده و CNG  نیز گازرسانی شده است.

http://tejaratava.ir/?p=38211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.