• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

ثبت‌نامی‌های مسکن در اردبیل به ۲۳ هزار نفر رسید

  • کد خبر : 37956
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
ثبت‌نامی‌های مسکن در اردبیل به ۲۳ هزار نفر رسید

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: آمار ثبت‌نامی‌ها در طرح جهش تولید مسکن در استان اردبیل به بیش از ۲۳ هزار نفر رسید.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ۲۵ روز گذشته از آغاز ثبت‌نام متقاضیان در سامانه ثمن تعداد افراد ثبت‌نام شده در طرح جهش تولید مسکن در استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است و متقاضیان تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثمن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی عمده شرایط برای متقاضیان مسکن را نداشتن سرپناه و بهره‌مند نشدن از مزایای دولتی اعم از مسکن، زمین و تسهیلات دولتی اعلام کرد و گفت: در هر کجای استان متقاضیانی که چنین شرایطی را داشته باشند، می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و از مزایای طرح جهش تولید مسکن استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزایش وام پرداختی به این طرح را تا ۳۵۰ میلیون تومان یادآور شد و تصریح کرد: افراد واجد شرایط بعد از پالایش نهایی اعلام خواهد شد تا مراحل ثبت دقیق اطلاعات آنها انجام شده و برای بهره‌مندی از زمین رایگان و برخی از مزایای این طرح بتوانند از شرایط مناسب در بهره‌مندی از واحد مسکونی شایسته استفاده کنند.

حیدری افزود: در قالب این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان سالانه ۲۰ هزار واحد مسکن احداث می‌کند که مقرر است در ۴ سال ۸۰ هزار واحد مسکن برای متقاضیان نهایی احداث شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند رسیدن به این سقف در سطح استان در بهره‌مندی از مسکن مناسب بعید است ولی ما تا حد امکان مراحل ثبت‌نام و تأمین زمین را با ظرفیت تعیین شده انجام می‌دهیم تا به تناسب ثبت‌نامی‌ها ساخت واحدهای مسکونی نیز در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شود.

حیدری اضافه کرد: متقاضیان باید به تناسب پیشرفت پروژه آورده خود را نیز پرداخت کنند تا روند ساخت سرعت بیشتری گرفته و در کمتر از دو سال واحدهای مسکونی احداث تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید وزارت راه و شهرسازی و دولت را در اجرای این طرح با قاطعیت و پیگیری‌های جدی یادآور شد و بیان کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز احداث ۴۵۰ واحد در حال انجام است که امیدواریم نیمه اول سال آینده واحدهای احداثی تحویل متقاضیان شود.

http://tejaratava.ir/?p=37956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.