• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
4

فاز اول محور سمنان فیروزکوه افتتاح شد

  • کد خبر : 37114
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
فاز اول محور سمنان فیروزکوه افتتاح شد

سمنان- فاز اول محور فیروزکوه به سمنان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کابینه سیزدهم و همچنین مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کابینه سیزدهم در آغاز سفر خود به استان سمنان شامگاه چهارشنبه پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان استان، فاز نخست محور سمنان به سمت فیروزکوه را افتتاح کرد.

استاندار سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: کلنگ زنی فاز دوم محور سمنان فیروزکوه دومین برنامه وزیر راه و شهرسازی در سفر به سمنان است.

سید محمدرضا هاشمی درباره این پروژه بیان کرد: محور سمنان به فیروزکوه به طول ۶۰ کیلومتر در استان‌های تهران و سمنان واقع که ده کیلومتر از این مسیر باند دوم در فاز اول افتتاح شد.

وی با بیان اینکه باند دوم این طرح ۲۷ کیلومتر است، بیان داشت: این محور به واسطه اتصال استان‌های تهران و مازندران به سمنان دارای اهمیت ویژه در بخش گردشگری و حمل و نقل است.

استاندار سمنان با بیان اینکه محور فیروزکوه به سمنان همچنین می‌تواند تصحیح در آمد و شد را به همراه داشته باشد، گفت: افتتاح این پروژه یکی از مهمترین مطالبات سمنان در سفر کابینه سیزدهم به این استان است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۷ کیلومتر دیگر از این مسیر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد، افزود: امیدواریم به زودی با تخصیص اعتبارات شاهد بهره‌برداری از این فاز باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۷ کیلومتر از مسیر سمنان- فیروزکوه در استان سمنان قرار دارد و احداث باند دوم محور حدفاصل گردنه بشم تا روستای مؤمن آباد تا نزدیکی سمنان برای افزایش کیفیت تردد و رفع گره‌های ترافیکی مسیر مواصلاتی سمنان، تهران و مازندران امتداد یافته است.

http://tejaratava.ir/?p=37114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.