• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

تأکید نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران بر استفاده از بانکداری نوین

  • کد خبر : 36874
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
تأکید نایب رئیس هیأت مدیره بانک مهر ایران بر استفاده از بانکداری نوین
عیسی امامی، نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به کرمان، ضمن بازدید از شعب مختلف این بانک، بر ضرورت استفاده از بانکداری نوین تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ابنک مهر ایران، در این سفر یوسف نجدی رئیس اداره کل امور استان‌ها و احسان غلامی رئیس اداره کل سازمان بانک مهر ایران امامی را همراهی می‌کردند.

امامی ضمن بازدید از شعب سه راه هفده شهریور، مصطفی خمینی، ابوذر و بلوار جمهوری کرمان بر تسلط کامل پرسنل به برنامه عملیاتی بانک تأکید کرده و گفت: بانکداری نوین و ارائه خدمات مبتنی بر این بستر از جمله نکات کلیدی است که لازم است کارکنان به آن توجه کافی داشته باشند.

همچنین جلسه‌ای با حضور رؤسا و معاونان شعب کرمان برگزار شد که در این جلسه نایب رئیس بانک مهر ایران بر ضرورت گسترش استفاده از تسهیلات آنلاین و بدون ضامن بانک مهر ایران تأکید کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت سلامتی مشتریان و کارکنان بانک مهر ایران، گفت: با عنایت به شیوع بیماری کووید۱۹ در سطح جامعه، ضروری است تا مشتریان آکاهی کافی را درباره این دو خدمت نوین بانک مهر ایران پیدا کنند تا رفت‌وآمدهای ایشان برای دریافت خدمات بانکی و حضور در شعب به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

سپس نجدی، رئیس اداره کل امور استان‌های بانک مهر ایران در خصوص تکریم مشتری و بهینه‌سازی شعب نکاتی را یادآوری کرد.

غلامی رئیس اداره کل سازمان بانک مهر ایران نیز اظهار کرد: با توجه به شلوغی شعب، ضرورت دارد حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی تسریع شود.

در این جلسه همچنین خزاعی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کرمان گزارشی در خصوص عملکرد شعب این استان ارائه کرد.

گفتنی است امامی در آغاز دومین روز سفر ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان، به سردار والامقام شهید قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

http://tejaratava.ir/?p=36874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.