• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

ضرب الاجل استاندار تهران برای شناسایی اراضی مستعد احداث مسکن

  • کد خبر : 34050
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
ضرب الاجل استاندار تهران برای شناسایی اراضی مستعد احداث مسکن

تهران- استاندار تهران به فرمانداران و شهرداران این استان برای شناسایی اراضی مستعد احداث مسکن ضرب الاجل دو هفته ای داد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای مسکن استان تهران طی سخنانی گفت: با توجه به برنامه‌های دولت برای احداث یک میلیون مسکن و همچنین دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکلات اراضی حریم تهران که مستعد احداث مسکن استیجاری هستند، تمامی فرمانداران و شهرداران موظف به شناسایی این اراضی هستند.
وی افزود: کلیه شهرداری‌های استان تهران مکلف شدند که اراضی مستعد برای احداث مسکن استیجاری را شناسایی در کمترین زمان ممکن یعنی دو هفته به شورای مسکن استان معرفی کنند.
استاندار تهران گفت: اراضی متعلق به مسکن و شهرسازی که بلا استفاده بوده باید با هدف ساخت طرح جهش تولید مسکن قرار خواهد گرفت.
محسنی بندپی اضافه کرد: پروسه زمانی در خصوص تغییر کاربری این اراضی مطرح نیست و این موضوع به محض طرح در کمیسون های مربوطه و مشخصاً کمیسیون ماده پنج استان خود به خود با اولویت تغییر کاربری صورت خواهد گرفت.
وی گفت: فرمانداران و شهرداران ظرف دو هفته موظف به شناسایی و معرفی اراضی مستعد مسکن استیجاری نزدیک به تهران هستند و وگرنه این موضوع راسا در کمیته مستند سازی استان طرح و در نهایت به مسکن و شهرسازی واگذار خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=34050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.