• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت است

  • کد خبر : 18853
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام در هیات مدیره شرکت‌های سهام عدالت است

شهرکرد- تجارت آوا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام الکترونیکی عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی تا ۲۸ فروردین تمدید شد.

تهمتن عبدالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تمایل به حضور در هیات مدیره و مدیریت این شرکت‌ها را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام به سامانه ستان سازمان بورس  به نشانیsetan.seo.ir  مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت‌نام متقاضیان برای عضویت در هیات مدیره شرکت‌ها و طی فرآیندهای قانونی احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای و عمومی، مقرر شده مجامع این شرکتها برای انتخاب اعضای هیات مدیره از اواخر اردیبهشت تا نیمه‌های خرداد امسال برگزار شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری تعداد مشمولان سهام عدالت در استان  ۷۴۲ هزار و ۷۳۶ نفر  اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۸۹ هزار و ۹۲۴ نفر معادل ۶۶ درصد روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده‌اند.

عبدالهی، ارزش میزان سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان را ۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: مدیریت مطلوب این سرمایه می‌تواند آثار اقتصادی و اجتماعی ویژه‌ای در زمینه توسعه استان داشته باشد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

http://tejaratava.ir/?p=18853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.