• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران:

مردم استان خوزستان و دزفول باید از خدمات صنعت بیمه بیشتر بهره مند شوند

  • کد خبر : 13279
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مردم استان خوزستان و دزفول باید از خدمات صنعت بیمه بیشتر بهره مند شوند
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بر استفاده و بهره مندی بیشتر مردم استان خوزستان و شهرستان دزفول از خدمات بیمه‌ای تاکید کرد و گفت: این خطه از سرزمین ایران حق بسیار زیادی بر گردن ملت ایران دارد.

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی، روز یکشنبه و در مراسم افتتاحیه شعبه دزفول شرکت بیمه دانا با بیان این مطلب افزود: مردم دزفول در جنگ تحمیلی پایمردی های بسیاری کردند و اگر پایمردی مردم این خطه در کنار سایر مردم غیور کشورمان نبود امروز نمی توانستیم پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: دکتر کاردگر مدیری با کفایت، اخلاق مدار و حرفه ای است که صنعت بیمه از خدمات وی بهره مندی های فراوانی داشته است.

گفتنی است ظهر روز یکشنبه دبیرکل سندیکای بیمه گران به همراه رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در شعبه تازه تاسیس بیمه ایران در شهر اندیمشک، همزمان با آغاز دهه فجر  آن را افتتاح کرده و برای خدمات بیشتر صنعت بیمه به مردم استان خوزستان آرزوی توفیق کردند.

دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به همراه دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در سفری چهار روزه به استان خوزستان با حضور در جلسات مختلف از جمله دیدار با استاندار استاندار خوزستان و همچنین نماینده ولی‌فقیه در این استان در جریان مشکلات بیمه‌ای بیمه گزاران در این استان قرار گرفتند و دستورات لازم را ارائه کردند.

http://tejaratava.ir/?p=13279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.