• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

اهتمام ‌جدی دولت برای بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات صنعتی/ افزایش تولید شرکت ماشین‌سازی تبریز

  • کد خبر : 131988
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
اهتمام ‌جدی دولت برای بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات صنعتی/ افزایش تولید شرکت ماشین‌سازی تبریز
مدیر عامل گروه ماشین‌سازی تبریز با اشاره به افزایش تولید این شرکت نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه دولت در موضوع بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات صنعتی اهتمام جدی دارد تا از محل قانون مولدسازی شرکت‌های مورد نظر را احیا کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز ؛ داوود یعقوبی بقا در مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت که با مشارکت شرکت ریخته‌گری و شرکت ماشین‌سازی تبریز برگزار شد،گفت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات صنعتی مجموعه ریخته‌گری و ماشین سازی تبریز جزو مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری است که امیدواریم به زودی شاهد اجرای این مصوبه باشیم.

وی ادامه داد: احیا و در واقع تولد دوباره این مجموعه های صنعتی، موجب رونق تولید و پربرکت شدن سفره‌های کارگران این مجموعه خواهد شد که البته این موضوع با همت کارکنان و اعضای محترم هیات مدیره و اعضای هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور امکان‌پذیر است.

مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با مشارکت شرکت ماشین‌سازی تبریز و شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و با حضور محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، عبدالحمید سرتیپی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان و کارکنان گروه ماشین‌سازی تبریز برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=131988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.