• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
1

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 131883
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد و بزرگداشت شهدای خدمت، یک شنبه 13 خرداد با حضور سردار میراحمدی، معاون امنیت وزارت کشور و دبیر شورای امنیت کشور ، مهدی کوهی مدیرعامل ، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در تالار آهن این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد .

معاون امنیت وزارت کشور در این مراسم حرکت و نهضت امام خمینی (ره)  را مهمترین عامل بیداری جهان اسلام در دوران معاصر دانست و گفت : امروز حرکت در مسیر آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری مهمترین وظیفه ماست که این امر در منش و مدیریت شهید خدمت آیت الله رئیسی جلوه گر بود .

وی افزود : سایر شهدای خدمت از جمله آیت الله آل هاشم از شخصیت و روحیه جهادی و انقلابی برخوردار بود و شهید امیرعبداللهیان در وزارت خارجه توانست عزت ایران در مواجهه با قدرت های جهانی را افزایش دهد .

سردار میراحمدی اظهار داشت : در مراسم تشییع آیت الله رئیسی ، در استان های مختلف چندین برابر کسانی که در انتخابات به این شهید بزرگوار رای داده بودند شرکت کردند که این حاصل خدمت خالصانه و صادقانه ایشان بود .

وی افزود : آیت الله رئیسی فدایی اسلام و ملت بود و خداوند هم به همین دلیل با شهادتش بر عزت او افزود و شهادت آن شهید جمهور خونی تازه در رگ های ملت شد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ، به مقام شامخ شهدای حماسه ۱۵ خرداد و همچنین شهدای خدمت ؛ آیت الله رئیسی شهید جمهور و همراهان گرانقدرش ادای احترام نمود .

وی افزود :  پس از شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت، پیام  تلاشگران ذوب آهن اصفهان این است که خدمت و تولید با توان دوچندان در این مجتمع عظیم صنعتی ادامه دارد .

کوهی اظهار داشت : در این راستا تولید ذوب آهن اصفهان که در بالاترین حد خود در سال های گذشته به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن رسیده است طبق برنامه امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن از جمله تولید محصولات ارزش افزا را هدف گذاری کرده که با همت تلاشگران این مجتمع ، محقق خواهد شد .

مدیرعامل ذوب آهن افزود : فرزندان مقام معظم رهبری در این مجتمع عظیم صنعتی ، تاکیدات معظم له در خصوص ساخت داخل را با تولید ریل ، تیرآهن بال پهن ، آرک و همچنین بومی سازی قطعات مورد نیاز تحقق بخشیدند و امروز محورهای ریلی کشور و همچنین متروی کلان شهرها با بهره گیری از ریل ذوب آهن اصفهان ساخته شده و در حال اجرا می باشد .

آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن نیز در این مراسم به ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : حضرت امام خمینی (ره) همچون روحی در کالبد ملت دمید و چون برای خدا قیام کرد ، از یاری خداوند برخوردار شد .

آیت الله رهبر ، دوشعار اصلی امام (ره) را اتکال به خدا و تکیه بر آحاد مردم ذکر کرد و گفت: همین امر باعث شد شرق و غرب عالم نتواند نهضت او و انقلاب اسلامی را ناکام سازد . 

شایان ذکر است حاضرین در این مراسم در ابتدا با حضور در یادمان شهدای گمنام شرکت ، ضمن قرائت فاتحه، به این اسطوره های ایثار و شهادت ادای احترام نمودند .

http://tejaratava.ir/?p=131883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.