• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
1

نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

  • کد خبر : 131855
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
سرمقاله: نقش هوش مصنوعی در افزایش رضایت مندی مشتری در آینده نظام بانکداری

وقتی صحبت از امنیت سایبری در بانکداری باشد، نقش هوش مصنوعی بسیار پررنگ تر می شود. هر روز تعداد زیادی از تراکنش های مالی مانند پرداخت صورتحساب ها، برداشت پول، واریز چک از طریق اپلیکیشن ها یا حساب های آنلاین انجام می شود؛ بنابراین بانک ها باید تالش خود را در جهت تأمین امنیت بیش از پیش افزایش دهند. در حوزه امتیازدهی اعتباری و پرداخت وام نیز وضعیت به همین منوال است. امتیازدهی اعتباری از جذاب ترین خدمات بانکداری نوین است که به کمک هوش مصنوعی پیاده سازی شده است.

گزارش اخبار استان ها، بانک های جهانی، دانستنی، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.🔹انتصابات در بانک ایران زمین

برای دریافت نشریه ارتباط ایران زمین روی لینک کلیک کنید
🔻🔻🔻🔻

https://ertebat.bancast.ir/catalog/show/1835/slides/1

http://tejaratava.ir/?p=131855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.