• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

پانزده خرداد مظهر دلبستگی مردم ایران به امام خمینی (رحمه‌الله) و آرمانهای انقلاب

  • کد خبر : 131828
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
پانزده خرداد مظهر دلبستگی مردم ایران به امام خمینی (رحمه‌الله) و آرمانهای انقلاب
مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت قیام جاودانه پانزده خرداد، از شهدای گرانقدر آن روز تجلیل کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
راه امام و مکتب امام عزیزمان ادامه دارد


تجدید یاد و خاطره عروج ملکوتی پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، امام خمینی (رحمه‌الله)، به عنوان یکی از تلخ‌ترین و غمبار‌ترین حوادث در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بازتاب روح بلند و شخصیت با صلابت، معنوی، روشنی بخش و محبوب امام بزرگوارمان است و خورشید رهبری ایشان در قلوب مردم خدا جوی ایران جاودانه می درخشد.
اینجانب این مصیبت سنگین و فقدان جانسوز را به محضر مردم شریف ایران به ویژه همکاران معزم در خانواده بزرگ بانک شهر صمیمانه تسلیت عرض می کنم و خاطره شکوهمند قیام خرداد و شهدای معظم این روز که مومنان راستین و حقیقت جویان سازش‌ناپذیر در مقابل ظلم و شرک و بی‌عدالتی بودند، را ارج نهاده و گرامی می دارم.
انشالله همه ما بتوانیم در پیمودن راه امام خمینی (رحمه‌الله) که روشنگر راه آینده‌ است در عهد دیرین خود با آرمانهای امام و انقلاب، جاودانه باقی بمانیم و در پناه عظمت آن روح الهی و ملکوتی و در پرتو تدابیر دلسوزانه و رهنمودهای مشفقانه، نایب برحق ایشان، مقام معظم رهبری، شرف افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را استمرار ببخشیم.
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=131828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.