• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
2

پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

  • کد خبر : 131825
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی
مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.

دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷درصد افزایش داشته است.

محسن نصیری گفت: کارشناسان این مرکز در دوماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۸۱۲هزار تماس بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.

وی افزود: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود( در خصوص سامانه های ام رسالت اعم از سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت، اعتبار سنجی مرات، سفته الکترونیک و…) را با تماس با شماره ۰۲۱۴۷۴۷ از کارشناسان این مرکز دریافت کنند.

http://tejaratava.ir/?p=131825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.