• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
2

نشست بصیرتی با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 131507
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
نشست بصیرتی با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درذوب آهن اصفهان
نشست بصیرتی به مناسبت هفتمین روز شهادت آیت الله رئیسی شهید جمهور با محوریت مسائل جاری کشور با حضور محمد وحدتی مشاور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مهدی کریمی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، سرهنگ عطایی رییس سازمان بسیج کارگری استان، جمعی از مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی ، چهارشنبه ۹ خرداد ماه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در محل سالن تشریفات روابط عمومی و همچنین سالن جلسات دفتر مدیرعامل ذوب آهن با حضور مدیران این مجتمع برگزارشد.

محمد وحدتی مشاور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سخنران مدعو به تشریح مسائل جاری کشور، خدمات رئیس جمهور شهید و سایر همراهان وی و همچنین مسائل جهان اسلام و مقاومت در فلسطین و لبنان پرداخت.
وی گفت :  بسیجیان حاضر در جلسه از مسائل جاری کشور و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آگاهی کامل دارند اما انتظار است که این آگاهی ها را به مردم منتقل کنند.
مسئول قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : مقاومت و پیروزی های بزرگ حماس و حزب الله لبنان و به زانو در آمدن اسراییل در باریکه غزه حاصل تلاش انقلاب اسلامی و الگوگیری از آن است ، مبادا ملت ایران این عظمت را فراموش کنند.
وحدتی اظهارداشت : دشمن همه چیز را وارونه جلوه می دهد و وظیفه بسیجیان و آگاهان جامعه است که با تبیین شرایط جاری کشور واقعیات را روشن کنند.
وی در ادامه با تشریح خدمات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی ، آمار پیشرفت های این دولت در حوزه های مختلف را برشمرد و با شرایط دولت های قبلی مقایسه نمود.  
محمد وحدتی در پایان جلسه توصیه نمود بعد از مشخص شدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مردم با توجه به  بیانات رهبر معظم انقلاب و با انتخاب اصلح، روند خدمات رئیس جمهور شهید را تداوم بخشند.

 سرهنگ عطایی رییس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان نیز در این جلسه گفت : قرارگاه جهاد تبیین استان با تاکید بر نظرات و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در صدد تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری است.
وی افزود : با تلاش بسیجیان و تمام انقلابیون، حضور گسترده اقشار مختلف مردم کشورمان در تشییع شهدای خدمت را به مشارکت بالا در انتخاب رئیس جمهور اصلح  با ویژگی های شهید رئیسی از جمله ولایت مداری و خستگی ناپذیری ، تبدیل می کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=131507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.