• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شهرآفتاب آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 131255
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۸
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ شهرآفتاب آغاز به کار کرد
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ های ساختمانی تهران با حضور شرکت هایی از ایران و چند کشور دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، آیین افتتاحیه  نمایشگاه سنگهای ساختمانی، معدن و تجهیزات وابسته ظهر امروز با حضور جمعی از مقامات در نمایشگاه شهرآفتاب افتتاح شد

در این دوره از نمایشگاه ۱۳۰ شرکت ایرانی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند و ایتالیا به صورت مستقیم و نمایندگی  در فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود پرداختند.

شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه در سه گروه اصلی ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، ملزومات مصرفی و فرآوری معادن حضور دارند.

این نمایشگاه از امروز تا جمعه (یازدهم خرداد) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان است.

نزدیکی به بزرگترین شهرک صنعتی کشور (شمس‌آباد)، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام(ره)، دسترسی آسان از اصفهان و محلات به عنوان دو قطب صنعتی و معدنی کشور، زیرساخت‌های به‌روز و بین‌المللی سایت شهر آفتاب و نبود ترافیک در محدوده شهر آفتاب و دسترسی آسان به مترو، دلایل اصلی انتخاب شهر آفتاب برای این دوره از نمایشگاه بوده است.

بیش از ۶ هزار واحد معدنی و فراوری سنگ تزئینی در کشور وجود دارد که زمینه اشتغال به کار حدود ۶۰۰ هزار نفر را به وجود آورده است.

سالیانه به‌طور متوسط ۱۰ تا ۱۱ میلیون تن سنگ تزئینی در کشور استخراج می‌شود، با این حال نیزان تولید هیچ‌گاه از ۱۵ میلیون تن فراتر نرفته است.

http://tejaratava.ir/?p=131255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.