• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1
نقش پررنگ مردم در سامانه نظارت ​بر تبلیغات کشور

دریافت ۱۲ هزار گزارش نظارت مردمی بر تبلیغات

  • کد خبر : 131058
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
دریافت ۱۲ هزار گزارش نظارت مردمی بر تبلیغات
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات، گفت: بیش از ۱۲ هزار گزارش مردمی پس از راه‌اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی کشور، برای پیگیری به مراجع تخصصی ارسال شده است‌.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، دکتر عباس محمدیان، افزود: پس از راه‌اندازی سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانون‌مداری فضا‌های تبلیغاتی، تاکنون بیش از  ۱۲ هزار گزارش مردمی دریافت شده است و هر گزارش‌ پس از بررسی توسط کارشناسان، برای پیگیری به مراجع تخصصی ارسال می‌شود.
 وی با اشاره به این که  سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی در اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راه اندازی شده است، تاکید کرد: در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم و شهید رئیسی، توانستیم مردمی‌سازی را به عنوان بازوی کمکی وارد عرصه نظارت نماییم.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی گفت:  همچنین با هدف ایجاد هم‌افزایی میان سامانه نظارت مردمی بر تبلیغات و استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی برای افزایش ضریب نفوذ نظارت عمومی، شناسه کاربری @nezaratbartablighat در  #ایتا، #بله، #روبیکا، #سروش_پلاس و …  ایجاده شده است. بر همین اساس همه شهروندان می‌توانند علاوه بر سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات»؛ از طریق این شناسه در بستر پیام‌رسان‌های داخلی نیز  تخلفات تبلیغاتی، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و گزارشات خود را ارسال کنند.

http://tejaratava.ir/?p=131058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.