• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
در جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد؛

جهش تولیدات اکسین در سال جهش تولید

  • کد خبر : 130946
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
جهش تولیدات اکسین در سال جهش تولید
جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیرعامل،معاونان و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت فولاد اکسین برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان،علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جلسه کمیته راهبردی این شرکت ضمن عرض تسلیت و گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت با اشاره به رکورد اخیر جهادگران شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت:سوم خرداد امسال همزمان با افتتاحیه شرکت و سالروز فتح خرمشهر جهادگران شرکت توانسنتد فعل خواستن را صرف کنند و بازهم در سال جهش تولید رکورد شکنی کنند.

وی افزود: همه باید چشم اندازه تولید را در شرکت فولاد اکسین خوزستان با روحیه ای مضاعف و همدلی پیش ببریم تا بتوانیم زمینه ساز ثبت رکوردهای جدید تولیدی در شرکت و تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید باشیم.

در این جلسه دستور جلسه و گزارش عملکرد سایر واحدها در انجام امور محوله و پروژه‌های در دست اقدام مطرح و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند.

همچنین گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، HSE، آموزش و غیره توسط دبیر جلسه بیان شد و زمانبندی اجرای آن نیز تعیین گردید و همزمان معاونین و مدیران شرکت نیز به بحث و گفتگو فنی و تخصصی پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=130946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.