• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1
بزرگترین سمینار فن بیان با حضور استاد فرشته ایران نژاد مدرس تخصصی سخنرانی حرفه ای فن بیان و ارتباطات برگزار شد ؛

ژنولوگ عنوانی خاص و متفاوت برای سمینار بزرگ فن بیان و ارتباطات

  • کد خبر : 130916
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
ژنولوگ عنوانی خاص و متفاوت برای سمینار بزرگ فن بیان و ارتباطات
بزرگترین سمینار آموزشی در حوزه فن بیان و ارتباطات با محتوایی منحصر به فرد و علمی با عنوان خاص ژنولوگ که تلفیق ژن و دیالوگ می‌باشد با حضور فرشته ایران نژاد مدرس تخصصی سخنرانی حرفه ای فن بیان و ارتباطات و تحصیل کرده در حوزه ژنتیک و همچنین با حضور اساتید مطرح و علاقه مندان به این حوزه از سراسر کشور در تاریخ ۲۸ اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بالاترین استاندارد ها برگزار شد


بنیانگذار موسسه حال خوب زندگی آگاهانه هدف از این سمینار گفت: هدف از برگزاری چنین همایشی کسب مهارت های ارتباطی برای داشتن ارتباطات گسترده و بدست آوردن توانایی خوب صحبت کردن ، داشتن فن بیانی رسا و مناسب می باشد.
فرشته ایران نژاد مدرس تخصصی سخنرانی حرفه ای فن بیان و ارتباطات با داشتن ده ها هزار دانش پذیر در این سمینار بزرگ گفت : در این همایش صحبت کردن و برقراری ارتباط با سبک علمی , و منحصر به فرد خود را توضیح دادیم.
از محتوای ناب و خاص این سمینار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با توجه به تحصیلات سخنران در حوزه ژنتیک و همچنین پژوهش در حوزه فن بیان تلفیق این دو بود که اشاره به فلسفه ظهور ژنولوگ داشت : اینکه هیچ یک از افرادی که در سطح این کره خاکی زندگی می کند با شخص دیگری یک ژن یکسان ندارند، و این موضوع به این معنی است که هرفردی خاص و منحصر به فرد است.
وی با بیان اینکه چرا ما نباید به مدل و ژن خودمان رشد کنیم گفت :این امر بسیار مهم است که خارج از کلیشه ها و آن چیزی که به ما به صورت غیر اصولی آموزش داده شده است حرف زدن و سخن گفتن رسا و اصولی منحصر به فرد خودمان را تجربه کنیم.
ایران نژاد که به عنوان مربی سخنرانی حرفه ای شناخته شده است در این سمینار اشاره به اهمیت سخن گفتن به سبک خود کرد و گفت : اغلب مجریان مطرح و به نامی که به عنوان یک سخنور حرفه ای می شناسیم به صورت عادی و محاوره ای ولی با بیانی فوق العاده جذاب سخن می گویند و این بهترین شیوه ی سخن گفتن است. پس در نتیجه فلسفه ای که در پشت ژنولوگ قرار دارد این است که ما در اینجا یاد بگیریم و آموزش ببینیم که هرکس باید به نوعی که فقط برای خودش است و منحصر به فرد خود اوست و صحبت کند و آموزش درست ببیند.
نویسنده کتاب نگرش سیستمی در سازمان ها در این سمینار به این موضوع اشاره کرد : هر انسانی در طول زندگی خود تلاش می کند که موفیقت های زیادی را کسب کند. اما باید در ابتدا بدانیم موفقیت چیست و چگونه بدست می آید؟ما در طول زندگی خود چه کسی یا کسانی را به عنوان یک فرد موفق می شناسیم؟ چه ویژه گی هایی را برای یک فرد موفق می شناسیم؟ اگر بخواهیم به صورت سطحی به این موضوع و ویژه گی ها بپردازیم می گوییم گزینه اول ثروت می باشد. به عبارت دقیق تر یعنی شخصی که بخواهد خود را به عنوان یک فرد موفق به ما معرفی کند می گوید: ((من به این موفقیت رسیدم و خانه یا خودرو لوکس بهتری را برای خود تهیه کردم )) ویا می گوید: ((من در کار خود بسیار موفق بودم و کارخانه ی بزرگی را تاسیس کرده ام)). پس در نتیجه اینطور به ما آموزش داده شده است که ثروت یکی از مولفه های اصلی موفقیت است. یکی دیگر از شاخصه های اصلی که برای موفقیت به ما به اشتباه آموزش داده شده است بدست آوردن مدارج عالی تحصیلی مانند دکتر و مهندس می باشد.
اما در حال حاضر می بینیم که یک فرد تحصیلکرده که از جایگاه علمی خوبی برخوردار است هم لزوما موفق و یک فرد خوشحال در زندگی شخصی خود نیست.
وی در مورد اینکه موفقیت اصلی چیست و چگونه می توان به آن دست پیدا کرد گفت :چیزی که وجود دارد این است که تعریفی که تا این لحظه ما آن را به عنوان موفقیت شناخته ایم یا به ما معرفی شده است دروغ و اشتباه است یا حداقل در زندگی های امروزی دیگر جایگاهی ندارد .
این مدرس تخصصی مهارت های ارتباطی که مشاور ده ها مدیر و صاحب کسب و کار بوده است در این سمینار از اهمیت بالای ارتباطات گفت و اشاره به چرخ زندگی متعادل کرد و افزود : هر فرد باید ۳ مولفه ی اصلی را دارا باشد تا فرد موفقی شناخته شود.که این ۳مولفه عبارتند از :
حس خوب درونی ، ارتباطات غنی و غیر فردی و دارا بودن هدف و در مسیر رشد توسعه فردی قرار گرفتن.
وی در ادامه اشاره کرد به اینکه:
انسان هایی احساس خوب و رضایت بیشتری از خود دارند که شبکه ارتباطات بیشتر و بهتری را دارند و به عبارت دیگر با فرادی در ارتباط هستند و معاشرت دارند که می توانند آن ها را آدم امن زندگی خود بدانند و در مورد کوچکترین مشکلات زندگی خود می توانند در کنار آن ها به راحتی و به دور از ترس و استرس از قضاوت های بیجا و آزار دهند صحبت و درددل کنند.
این افراد همیشه خیالشان در مورد اینکه اگر جایی از زندگی با مشکلی مواجه شوند و نتوانند آن را به تنهایی حل کنند راحت است چرا که فرد امن زندگی خود را دارند پس در نتیجه احساس رضایتمندی بیشتری می کنند و این همان شادی و آرامش درونی است.
همچنین اگر فردی را تصور کنیم که یک کار آفرین باشد ولی از دایره ارتباط با افراد موفق دیگر خارج باشد و ارتباط با دنیای اطراف خود نداشته باشد و احساس رضایمندی خوبی از خود نداشته باشد و فکری برای آینده خود نداشته باشد این فرد محکوم به شکست است ، چرا که دنیا به سرعت در حال تغییر است و این فرد نمی تواند این تغییرات را در خود ایجاد کند.
این مدرس مطرح و اثرگذار با بیش از ده ها هزار دانش پذیر از سراسر کشور و خارج از کشور در ادامه گفت : افراد حاضر در این سمینار بزرگ برای یک شروع موفق در زندگی خود در این گردهمایی جمع شده اند و تا تغییر به معنای واقعی را در زندگی خود حس نکنند تنها نمی مانند و همه آموزش های ما در این کلاس ها از بروزترین متد علمی دنیا و تمرین محور و عملیاتی هستند .
تمامی افراد که در این سمینار بی نظیر آموزشی حضور داشته اند تایید کرده اند که قرارگرفتنشان در مسیر آموزش های اصولی باعث پیشرفشان در زندگی شخصی بوده است.
در میانه سمینار بزرگ فن بیان و ارتباطات اتفاقی جسورانه افتاد فرشته ایران نژاد که به عنوان داور مسابقات سخنوری کشوری شناخته شده است یکی از دانشجویان دوره فن بیان خود را دعوت کرد تا در مقابل جمعیت سخنرانی کند.
این سخنرانی روان و به حق جذاب نشان دهنده این بود که واقعا دانشجو های این مجموعه بزرگ آموزشی با استاندارد های بسیار بالا و جدیدترین مطالب علمی آموزش می بینند و نتایجشان کاملا ، چه در زدگی شخصی و چه زندگی کاری قابل مشاهده و ملموس است.
علاقه مندان زیادی که در این سمینار از سراسر کشور حضور داشتند اذعان داشتند که شرکت در دوره ها و سمینار های استاد ایران نژاد نقطه عطف زندگیمان شده است و او بعنوان یک مدرس حرفه ای ،دلسوز،اصیل و با سواد یاد می‌کردند و همچنین از خدمات مجموعه آموزشی رضایت داشتند که در این حوزه میتوان به عنوان بزرگترین و به نوعی مرجع حوزه فن بیان و ارتباطات اشاره کرد.
در حاشیه سمینار ژنولوگ گفت گو با حمید رضا محبی برگزار کننده سمینار و مدیر عامل شرکت اثر ماندگار امروز داشتیم که اشاره به این شد :که در این سمینار علاوه بر اینکه میزبان علاقه مندان در این حوزه از سراسر کشور بودیم میزبان مهمانان ویژه از جمله مدرسان به نام و مطرح ،مدیران دولتی و خصوصی،کارافرینان و صاحبان کسب و کار بودیم.
همچنین اشاره کرد این سمینار با بالاترین سطح استاندارد ها و با بیش از ۵۰ نفر عوامل اجرایی برگزار گردید که به نوبه خود جز بزرگترین سمینار ها در این حوزه می‌باشد.

فرشته ایران نژاد مدرس و محقق تخصصی سخنرانی حرفه ای ،فن بیان و ارتباطات مطالب خود را در پیج اینستاگرامش به آدرس fereshte_irannezhad@ که بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارد دست و دلبازانه آموزش می دهد و سایت رسمی این مجموعه : Www.fereshteirannezhad.com است که می توانید از دوره های آموزشی و هدایای آموزشی شان استفاده کنید‌.

http://tejaratava.ir/?p=130916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.