• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
حسین کنعانی مدیر حراست، حفاظت و امنیت شد

انتصاب مدیر حراست، حفاظت و امنیت شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

  • کد خبر : 130907
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
انتصاب مدیر حراست، حفاظت و امنیت شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی
امروز یکشنبه 06/03/1403 طی حکمی آقای حسین کنعانی به عنوان رئیس حراست شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی معرفی گردید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی؛ جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید و سابق حراست شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی امروز در ساختمان ملاصدرا شرکت و با حضور مدیران ستادی و مدیران حراست هلدینگ خلیج فارس صورت گرفت.

در این مراسم آقای منفرد معاونت پرسنلی حراست هلدینگ، ضمن عرض تسلیت بابت شهادت رئیس جمهور محترم گفت:  مجموعه حراست به عنوان همکاران شما وظیفه اول خود را آگاه سازی کارکنان در قبال مسائلی می داند که می‌تواند موجب آسیب به مجموعه باشد، تا از این طریق بتوانیم پیشگیری از اتفاقات ناگوار را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت:  امیدواریم در تمام حوزه‌های مأموریتی هلدینگ و شرکت‌ها بتوانیم حرکت و پیشرفت داشته باشیم.

 در ادامه  این مراسم  جناب آقای مصطفی متدین مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گفت: ما معتقدیم بازوی کمکی مدیریت در سازمان ها و شرکت ها، حراست بوده و حراست است که می‌تواند از شرکت و کارکنان در برابر آسیب ها صیانت های لازم را داشته باشد.

وی گفت: وقتی صنعت پتروشیمی در کشور را رصد می‌کنیم، شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای هستیم که حتی با وجود تمام تحریم‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست، و در این مسیر پیشرفت نمی توان نقش حراست را نادیده گرفت.

وی در ادامه ضمن برشمردن جایگاه ویژه شرکت پیدمکو در پروژه های پتروشیمی گفت: راه دشواری برای نیل به اهداف شرکت گذرانده ایم و این مسیر میسر نبوده مگر با کمک حراست.

  در ادامه مصطفی متدین ضمن اشاره به اینکه ما در گام دوم انقلاب قرارگرفته ایم که طبق فرمایشات رهبری باید تمام تلاشمان این باشد که خودکفا باشیم گفت : برای این کارچالش‌هایی داریم، افراد و مجموعه‌هایی هستند که تلاش می‌کنند این مسیر را منحرف کنند و در این راه مجموعه حراست است که به ما در جهت شناساندن این چالش ها کمک می‌کند.

متدین در پایان گفت : ضمن آرزوی موفقیت برای آقای حسین کنعانی از زحمات جناب آقای رضایی تقدیر و تشکر را داشته و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

http://tejaratava.ir/?p=130907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.