• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
در پی امدادرسانی به سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

قدردانی مدیرعامل شرکت ملی مس از مدیر و همکاران مجتمع مس سونگون ورزقان

  • کد خبر : 130845
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
قدردانی مدیرعامل شرکت ملی مس از مدیر و همکاران مجتمع مس سونگون ورزقان
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی از تلاش مدیر و همکاران مجتمع مس سونگون برای امدادرسانی در پی وقوع سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و هیات همراه در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی به دنبال تلاش‌های ارزنده محمد جعفر عظمایی مدیر مجتمع مس سونگون و همکاران این مجموعه برای امدادرسانی به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و هیأت همراه ایشان در منطقه ورزقان که با پیوستن به نیروهای امداد و کمک رسانی برای یافتن محل وقوع سانحه، از هیچ کوششی دریغ نکردند، با صدور پیامی قدردانی کرد.


در بخشی از پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران آمده است:

«شهادت مجاهدانه خادم الرضا (ع) و عزیز ملت شریف ایران اسلامی، حضرت آیت ا… دکتر سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان ایشان، رخدادی بسیار تلخ و جانسوز بود که مردم شهیدپرور کشورمان با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکرهای مطهرشان، آن را به نماد انسجام و همبستگی ملی در مسیر پاسداشت جهاد خالصانه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل کردند.
تلاش‌های خالصانه آن جناب و سایر همکاران محترم در سانحه ناگوار و تاسف بار اخیر، که نشان‌دهنده تعهد و دلسوزی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی است، قابل تحسین بوده و بدون شک نزد خداوند متعال اجر و پاداشی جاودانه خواهد داشت. امید است بتوانیم با تأسی به روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید، همواره در مسیر پر افتخار خدمت به کشورمان گام برداریم.
توفیق روزافزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ظلّ توجهـات حضـرت ولـی عصـر(عج) از خداونـد متعـال مسئـلت می‌نمـایم.»

http://tejaratava.ir/?p=130845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.