• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
سرپرست بانک سینا:

سبک مدیریتی ممتاز و متمایز شهید رئیسی می‌تواند الگوی مدیران اجرایی کشور باشد

  • کد خبر : 130747
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
سبک مدیریتی ممتاز و متمایز شهید رئیسی می‌تواند الگوی مدیران اجرایی کشور باشد

آیین بزرگداشت مقام رئیس‌جمهور شهید و سایر شهدای خدمت، پیش از نماز ظهر روز گذشته، در بانک سینا برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در این مراسم که با قرائت قرآن کریم و مرثیه‌خوانی با حضور مدیران و جمعی از همکاران ستادی بانک برگزار شد، یاد و نام شهدای خدمت گرامی داشته شد.
علی ابدالی، سرپرست بانک سینا در این آیین با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور شهید و سید محرومان، دارای ویژگی‌های مدیریتی منحصربه‌فردی بود که سبک مدیریتی متمایز و ممتاز ایشان می‌تواند الگوی مدیران اجرایی کشور باشد.
وی افزود: از زمان مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری به یاد داریم که شهید آیت‌الله رئیسی بسیار اخلاق‌مدارانه رفتار کرده و به تخریب دیگران روی نیاورد. ایشان در مناظره‌ها چارچوب‌مدارانه و متعادل سخن می‌گفت، وارد حاشیه‌ها نشد و بعد از کسب آرای مردمی، به کار پرداخت و تمرکز اصلی ایشان بر روی اقتصاد و معیشت مردم بود.
وی تصریح کرد: شهید رئیسی از مردم و برای مردم بود و برای مردم نیز فدا شد. همان‌گونه که رهبری معظم نیز اشاره داشتند، ایشان خستگی‌ناپذیر و پرتلاش بود. ایشان مدیری پشت‌میزنشین نبود، بلکه مرد میدان بود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.
ابدالی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های ایشان در حوزه تخصصی بانک که ما شاهد آن بودیم و آن را درک می‌کنیم، این بود که دستورات مغایر با ضوابط در حوزه بانکی صادر نکردند و همه دستورات ایشان در چارچوب رعایت قوانین و مقررات بود.
وی تأکید کرد: این مشخصه‌ها، بیانگر سبک خاصی از مدیریت است که در شخصیت شهید آیت‌االه رئیسی ظهور و بروز پیدا کرده بود. بسیاری از همین ویژگی‌های شخصیتی در شهدای دیگر از جمله شهید امیرعبداللهیان، شهید آل هاشم و شهید مالک رحمتی نیز دیده می‌شود که فقدان این عزیزان را برای ما سخت‌تر می‌کند.
گفتنی است در این مراسم، احمدرضا علی‌محمدی، قاری قرآن، مصطفی کریم‌زاده، ذاکر اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام سیدمحمد رفیعی به قرائت قرآن، مرثیه‌خوانی و سخنرانی پرداختند.
همچنین همزمان با برگزاری این آیین، مراسم مشابهی نیز در ستادهای مرکزی مناطق مختلف بانک سینا در سراسر کشور برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=130747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.