• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت:

راه رییس جمهور شهید را با تلاشی بیش از گذشته ادامه می‌دهیم

  • کد خبر : 130735
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۶
راه رییس جمهور شهید را با تلاشی بیش از گذشته ادامه می‌دهیم
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در همایش گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: اگر بخواهیم در مسیر نورانی شهدا اقدامی انجام دهیم؛ باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه رییس جمهور شهید با همت و تلاشی بیش از گذشته بکوشیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ این همایش با حضور دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، اعضای هیأت مدیره بانک، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، علیرضا قزوه، شاعر انقلاب و جمع کثیری از مدیران و همکاران بانک مسکن در سالن همایش های این بانک برگزار شد.

دکتر حسینی در این همایش ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی)، مردم شریف، سه همکار از خانواده شهدای خدمت حاضر در این مراسم، دیگر همکاران و حضار گفت:« تاکنون سه حجت برای پیشبرد امور و در مسیر تحقق هدف بزرگ نهضت ملی مسکن برای بانک مسکن وجود داشت که شامل حجت دستور مقام معظم رهبری(دامت برکاته) برای رفع مشکل مسکن مردم؛ شعار دولت سیزدهم و حجت قانون «جهش تولید مسکن»است.از این پس حجت شهید و شهادت را نیز سرلوحه انجام وظایف و مأموریت‌های خود قرار می‌دهیم و در راه پاسداشت حرمت خون شهدای خدمت نهایت تلاش و ظرفیت بانک مسکن را به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: ما در بانک مسکن به شعاری قرآنی تمسک جسته‌ایم و خانواده بزرگ و ارزشمند بانک مسکن در راه گره‌گشایی از اجرای نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن هموطنانمان که همانا منتظران ظهورند، با افتخار خدمت می‌کنند.

دکتر حسینی همچنین گفت: همه مدیران و کارکنان بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور امیددارند که تمسک به قرآن و حجت‌ها کار و خدمت الهی ما را ارزشمندتر کند و مورد رضایت خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا قرار دهد.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان سخنان خود به پیگیری افزایش سرمایه و منابع مالی بانک مسکن برای پیشبرد نهضت ملی مسکن حتی در این روزهای غمبار اشاره کرد و گفت: با دلی سوگوار و ضمیری مبهوت برای تداوم نهضت بزرگ ساخت و ساز و آبادانی کشور که خواسته مهم شهید آیت‌الله رییسی بود تلاش می‌کنیم و امیدواریم با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی شاهد افزایش سرمایه این بانک و جذب منابع بیشتر برای ارتقای توان خدمت به مردم عزیز باشیم.

در این همایش که با حضور حداکثری همکاران بانک مسکن همراه بود؛ حجت‌الاسلام شهاب مرادی به ذکر خصائل شهدای خدمت پرداخت و حاضران را به نیکوکاری، مهربانی و دستگیری بیشتر از نیازمندان دعوت کرد.

علیرضا قزوه نیز در این مراسم به قرائت آخرین شعر خود در رثای شهدای خدمت به ویژه شهید گرانقدر جمهور پرداخت. این آیین به صورت زنده و به صورت ویدئو کنفرانس برای تمامی مدیریت‌های شعب و همکاران بانک مسکن در کل کشور پخش شد.

http://tejaratava.ir/?p=130735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.