• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
1

معرفی توانمندی های بیمه سامان در مهمترین رویداد تجهیزات پزشکی کشور

  • کد خبر : 130456
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
معرفی توانمندی های بیمه سامان در مهمترین رویداد تجهیزات پزشکی کشور
شرکت بیمه سامان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد حوزه تجهیزات پزشکی و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی حضوریافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نمایشگاه بین‌ المللی ایران هلث به عنوان بزرگترین و مهمترین رویداد حوزه تجهیزات وخدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی در منطقه بوده که سالانه تعداد زیادی از شرکت های توانمند درآن حضور دارند و فرصتی مغتنم برای معرفی شرکت های فعال داخلی و بین المللی فراهم می شود.

به طور معمول شرکت کنندگانی ازکشورهای مختلف از جمله تایوان، چین، ترکیه، آلمان، کره جنوبی، هند وسوئیس دراین نمایشگاه حضور دارند و تجهیزات خدمات سلامت، پزشکی، دندانپزشکی، دارویی وآزمایشگاهی مورد بازدید علاقمندان این حوزه قرار می‌گیرند.

این رویداد فرصتی مغتنم برای فعالان حوزه سلامت به شمار می رود تا بتوانند با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تعامل داشته باشند وارتباط بیشتری برقرار کنند.

از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه توانمندی‌های حوزه سلامت ایران، ارائه جدیدترین فناوری‌های دنیا، توسعه گردشگری سلامت، حمایت از نخبگان و برقراری ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی اشاره کرد.

شرکت بیمه سامان هم با حضوری فعال در این نمایشگاه، در تلاش است تا با مشتریان ارتباطی مستمر برقرار کند و به معرفی محصولات متنوع خود در این نمایشگاه بپردازد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حضور ۷٠٠ شرکت داخلی و ۲٠٠ مهمان خارجی از ۲۹ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا اول خرداد ماه ادامه دارد.

شرکت بیمه سامان ازساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن ۴۴/۱ میزبان بازدیدکنندگان وعلاقه مندان است.

http://tejaratava.ir/?p=130456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.