• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
1

تشریح ظرفیت‌های بانک توسعه صادرات در همایش کرمان آیدکس

  • کد خبر : 130450
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
تشریح ظرفیت‌های بانک توسعه صادرات در همایش کرمان آیدکس
معاون مالی بانک توسعه صادرات ایران با حضور در همایش بزرگ کرمان آیدکس ۲۰۲۴ با «شهباز حسن‌پور»، نماینده مردم کرمان، دیدار و در خصوص نحوه حمایت مالی بانک توسعه صادرات ایران از واحد‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان گفتگو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حسن بختیاری در حاشیه این همایش با شرکت در پنل تخصصی تأمین مالی از محل بازار سرمایه، راهبرد‌های بانک توسعه صادرات ایران را در حوزه انواع تأمین مالی از طریق بازار پول و سرمایه تبیین نمود.
معاون بانک توسعه صادرات ایران در ادامه از غرفه شرکت‌های صادرکننده محصولات دانش بنیان صنعتی، تولیدی، معدنی و کشاورزی استان در نمایشگاه کرمان آیدکس بازدید و با مدیران ارشد این شرکت‌ها مذاکره کرد.
وی با همراهی رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران، از کارخانه‌های پشم‌ریسی رضویه کرمان، اکریل تاپس، سریرباف کویر، گروه صنعتی فخار شامل کارخانه کاشی و سرامیک برلیان و رنگ و لعاب لوتوس و همچنین کارخانه روغن موتور پردیس بازدید و با مدیران این شرکت‌ها پیرامون همکاری‌های آتی و استفاده از خدمات متنوع در قالب طرح الماسان گفتگو کرد.
بختیاری در ادامه این سفر از شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران بازدید و در نشستی صمیمانه پیرامون رویه جاری بانک با همکاران رایزنی کرد.
گفتنی است رویداد کرمان آیدکس، با هدف کمک به تسریع روند نوین توسعه و سرمایه‌گذاری مبتنی بر اصول اقتصاد دانش‌بنیان، صیانت از سرمایه انسانی متخصص، انرژی‌های پاک، کشاورزی مدرن و بهره‌ور، صنایع و تکنولوژی‌های هایتک، گسترش و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد ارزش افزوده در کشور برگزار شده است.

http://tejaratava.ir/?p=130450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.