• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
1
در اقدامی مسئولانه از طرف شرکت پتروشیمی نوری انجام شد؛

نصب و راه‌اندازی ده دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی در روستاهای استان بوشهر

  • کد خبر : 130380
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
نصب و راه‌اندازی ده دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی در روستاهای استان بوشهر
شرکت پتروشیمی نوری در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۱۰ دستگاه آب شیرین کن صنعتی پربازده به روستاهای استان بوشهر اهدا کرد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت در اقدامی مسئولانه و در راستای خدمت‌رسانی به روستاهای کم‌برخوردار استان، تعداد ۱۰ دستگاه تصفیه آب صنعتی همراه با متعلقات کامل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خریداری و به دهیاری‌های روستا‌های منطقه پارس جنوبی و استان بوشهر اهدا کرد.
بنابراین گزارش، شرکت پتروشیمی نوری که همواره خود را متعهد در خدمت رسانی به مردمان شایسته منطقه می داند با اهداء دستگاه های آب شیرین کن پر بازده به روستاه های استان، به موضوع مهم ارتقاء کیفیت آب شرب توجه کرده که در نوع خود اقدامی ضروری و شایسته تحسین است.
گفتنی است عملیات نصب و راه‌اندازی این دستگاه‌ها با هماهنگی و نظارت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از هفته گذشته در این روستاها آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان هفته‌ی جاری به سرانجام برسد.
دستگاه‌های تصفیه‌ی پر بازده آب، توانایی شیرین‌سازی آب شور دریا و نیز آب تلخ چاه‌ها را دارند و بهره‌گیری از آنها یکی از راهکارهای مؤثر در کاستن از مشکلات کمبود آب در منطقه و استان به شمار می‌رود.

http://tejaratava.ir/?p=130380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.