• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
1

مراسم زیارت عاشورا و سوگواری شهدای راه خدمت در مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 130371
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
مراسم زیارت عاشورا و سوگواری شهدای راه خدمت در مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان
در ادای احترام به شهدای خدمت، مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان پس از نماز ظهر و عصر مراسم زیارت عاشورا و سوگواری شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرانقدرشان را با شکوه خاصی برگزار کرد.

مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در روز سه‌شنبه، اول خرداد ماه، میزبان مراسمی معنوی و پرشور بود تا به یاد شهدای خدمت و آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا و رئیس جمهور فقید، زیارت عاشورا قرائت شود. این مراسم با حضور دکتر معظمی، مدیرعامل شرکت و جمعی از کارکنان در نمازخانه مجتمع برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر معظمی، مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان، در فاصله نماز ظهر و عصر، با ایراد سخنرانی‌ای مملو از احترام و تکریم، با اشاره به روحیه جهادی و به یادماندنی‌ترین دستاوردها و خصوصیات آیت الله رئیسی، به اهمیت ادامه راه ایشان و شهدای خدمت تأکید نمود. ایشان ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و سراسر ملت شریف ایران ، تأکید کرد که روح بزرگ این شهدا همیشه الهام‌بخش جامعه و همه خادمان انقلاب اسلامی و مردم خواهد بود.

پس از نماز عصر، زیارت عاشورا به نیت شهدای خدمت و آیت الله رئیسی توسط مداح اهل بیت با حضور کارکنان و مدیران مجتمع قرائت شد و مراسم با برگزاری مجلس سوگواری به احترام این عزیزان از دست رفته به پایان رسید.

این مراسم نمادی از ارادت و احترام عمیق کارکنان مجتمع به شهدای خدمت بود و بیانگر وحدت و همدلی جامعه پتروشیمی مسجدسلیمان در برابر این ضایعه بزرگ می‌باشد.

http://tejaratava.ir/?p=130371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.