• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
5

استفاده از توانمندی‌های بانکی و مالی بانک شهر در دستور کار فولاد سنگان

  • کد خبر : 129681
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
استفاده از توانمندی‌های بانکی و مالی بانک شهر در دستور کار فولاد سنگان
مدیرعامل فولاد سنگان گفت: استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بانکی و مالی بانک شهر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در دیدار با دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با اشاره به نیازسنجی درست این بانک از نیازهای شرکت های فولادی، گفت: با هدف توسعه صنعت فولاد و کمک به تقویت زنجیره تأمین در این صنعت، افزایش تعاملات با بانک شهر را در برنامه داریم.
امرایی با اشاره به طرح های توسعه ای فولاد سنگان و اشتغال بیش از ۲ هزار نفر به طور مستقیم در این شرکت، افزود: استفاده از قابلیت‌های بانکداری شرکتی، خلق محصولات جدید، خدمات ارزی و ریالی بانک شهر می تواند به افزایش تولیدات صنعت فولاد و اشتغالزایی در کشور کمک کند.
مدیرعامل فولاد سنگان با بیان اینکه در تلاش برای افزایش همکاری ها میان دوطرف هستیم، تصریح کرد: بانک شهر با تمرکز بر انعطاف‌پذیری بالای ارکان اعتباری، و استفاده از کارکنان توانمند و خلاق به عنوان بانکی تاثیرگذار در شبکه بانکی کشور معرفی می شود.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار تاکید کرد: این بانک طی سال جاری برقراری و توسعه تعاملات با شرکت های فولادی را با هدف ارائه انواع خدمات مالی و بانکی همانند: برات کارت، تسهیلات ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی، انتشار اوراق صکوک و اوراق گام و … در برنامه دارد.
دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: اعطای تسهیلات به کارکنان فولاد سنگان و شرکت‌های زیرمجموعه، ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف شرکت‌های تابعه بانک شهر نیز می تواند در دستور کار دوطرف قرار گیرد.
این گزارش می افزاید؛ در پایان این دیدار میان مدیران عامل فولاد سنگان و بانک شهر تفاهمنامه همکاری مشترک به امضاء رسید.

http://tejaratava.ir/?p=129681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.