• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
2

دادستانی در ماموریت غیرممکن موفق می‌شود؟

  • کد خبر : 128291
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
دادستانی در ماموریت غیرممکن موفق می‌شود؟
دادستان عمومی و انقلاب استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین با حضور در شرکت‌ پتروشمی لردگان از این مجموعه بازدید کرند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان، سید نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌های تمام استان‌های کشور فعال است تا از واحدهای تولیدی و صنعتگران حمایت شود. در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که سال جاری را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند و همچنین حسب دستور رئیس قوه قضاییه به منظور حمایت از تولید، امروز از شرکت پتروشیمی لردگان بازدید کردیم.

لردگان

وی ادامه داد: الحمدلله مجموعه مدیریتی به ویژه مدیر عامل پتروشیمی لردگان که عموما از فرزندان بومی این استان هستند، با انرژی و تلاش شبانه روزی پای کار ایستاده اند تا مشکلات متعدد این مجتمع را از سر راه بردارند که همین روحیه باعث شده بسیاری از موانع برطرف شود.

لردگان

دادستان استان چهارمحال و بختیاری درباره مشکل بدهی ارزی این شرکت گفت: به نظر می‌رسد در جریان اخذ این تسهیلات  بی مهری هایی صورت گرفته و همین امر سبب بروز مشکلات زیادی برای این مجموعه صنعتی شده است و متاسفانه در روند رسیدگی پرونده شاید پیگیری موثری انجام نشده که پیشبرد به حق این پرونده می‌تواند کمک شایانی به شرکت و سهامداران نماید.

لردگان

صالحی همچنین یادآور شد: مسأله بدهی گاز به هر حال یک موضوع درسطح ملی است، اما می شود این مشکل را نیز با تهاتر طلب پتروشیمی لردگان از جهاد کشاورزی به گونه ای برطرف کرد که مدیران این مجموعه صنعتی شاخص استان چهارمحال و بختیاری بتوانند با طیب خاطر به پیشبرد اهداف و عملیاتی کردن طرح های توسعه ای بپردازند و پیش سهامداران روسفید باشند و ما حتماً پیگیر این مباحث هستیم.

کارگر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: مصوبات حمایتی که در جلسه امروز تصویب شد قطعا در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای استان پیگیری خواهد شد و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، موانع پیش روی این  شرکت تولیدی را در خصوص چالش‌هایی که مطرح کردند، به حداقل می‌رسانیم.

لردگان

در ابتدای این جلسه محسن محمودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان از روند کاری شرکت گزارش کاملی ارائه داد.
در این بازدید یاسر کریمی معاون حقوق عامه دادستانی، میثم نجفی رئیس حوزه قضایی شهرستان فلارد، ایمان مرتضائی کارشناس دادستان استان را همراهی کردند.

http://tejaratava.ir/?p=128291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.