• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور «صنایع شیمیایی ایران» در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

  • کد خبر : 128164
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
حضور «صنایع شیمیایی ایران» در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
‌ هلدینگ سرمايه‌گذاری صنايع شيميايی ايران با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از تاریخ 19 تا 22 اریبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ پذیرای بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران این رویداد مهم است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ ‌این هلدینگ با حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با زیرمجموعه‌های خود شرکت نیروکلر و خدمات بندری حضوری فعال خواهد داشت و در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات انجام شده در این حوزه و همچنین پروژه‌های توسعه‌ای این مجموعه را در معرض دید بازدکنندگان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد.
همچنین هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران قصد دارد در این نمایشگاه ضمن تبادل‌نظر و گفتگو با شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه صنایع شیمیایی؛ از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجربیات آنها در این بخش استفاده کند.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود؛ فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید فعالان، دست‌اندرکاران و متخصصان این بخش قرار دهند.
قابل ذکر است در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» برگزار می‌شود؛ ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

http://tejaratava.ir/?p=128164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.