• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

خدمات CIP شرکت تاو آویژه پارس بی‌نظیر در دنیا

  • کد خبر : 127906
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
خدمات CIP شرکت تاو آویژه پارس بی‌نظیر در دنیا
مهندس حامد احتسابی رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس گفت: این شرکت پیشرو در صنعت تشریفات تجاری با شعار "با احترام سفر کنید" است که قصد دارد تحولی نو در این صنعت ایجاد کند و خدمات این شرکت بی‌نظیر در دنیا می‌باشد.

به گزارش تجارت آوا، نشست خبری شرکت تاو آویژه پارس در جایگاه اختصاصی CIP فرودگاه امام خمینی با حضور مهندس حامد احتسابی رئیس هیئت مدیره این شرکت و مهندس مجید باقری مدیرعامل این شرکت برگزار شد که در ابتدای این نشست مهندس حامد احتسابی گفت: سفر از دیرباز موجب تحول و رشد اقتصادی می‌شود و این مسیر باعث تحولات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌گردد البته در ذات سفر همیشه رنج و درد همراه بوده است و برای اینکه این دغدغه و مشکلات برای مسافرین کمتر شود ایده تاسیس شرکت تاو آویژه پارس را در ذهن ما ایجاد کرد که قدم مثبتی در ایجاد تحول در بخش تشریفات تجاری و اقتصادی کشور برداریم و گامی نو در این زمینه داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس ادامه داد: این شرکت پیشرو در صنعت تشریفات تجاری با شعار “با احترام سفر کنید” است که قصد دارد تحولی نو در این صنعت ایجاد کند ما کارها و خدماتی متفاوتی انجام دادیم، از جمله در فرودگاه مهرآباد، فرودگاه جزیره کیش، هتل مریم کیش، رستوران کوه نور کیش، فرودگاه اصفهان، فرودگاه مشهد، جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی و جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بوده که در آنها فعالیت داریم.

وی افزود: فرودگاه امام خمینی بزرگترین مرز هوایی کشور و خاص‌ترین آن است. در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون نفر در سال از خدمات فرودگاه امام استفاده می‌کنند که با راه‌اندازی فاز دوم به ۵۰ میلیون نفر در سال خواهد رسید. از این رو در حوزه ورود گردشگران خارجی، حوزه سلامت، حوزه اقتصاد و حوزه فرهنگی جامعه اهمیت ویژه ای دارد، که وظیفه ما را در ورود گردشگران خارجی و خدمات به آنها سنگین‌تر می‌کند. هدف شرکت ما ایجاد ارزشمندی در میهمانان و جذب حداکثری مسافران و کسب رضایتمندی بیشتر آنها است در این راستا ماموریت‌هایی تعریف شده که به خوبی پیش می‌رود. اهم آنها تکریم مهمانان و مسافرین و ایجاد حس خوب و متمایز بودن خدمات است. خدمات ما با دنیا متفاوت بوده و چون پکیج خدمات صفر تا ۱۰۰ را ارائه می‌کنیم در دنیا بی‌نظیر است.

احتسابی اضافه کرد: نکته بعدی کاربردی بودن خدمات از جمله ویلچر، پت، ویزا، رجیستر موبایل، گرفتن ارز مسافری و هرگونه نیازهایی که مسافر دارد بوده و ما آنها را انجام می‌دهیم. ما سعی کردیم فضایی را ایجاد کنیم که مسافر چند ساعت قبل از پرواز استراحت داشته باشد و با خیال راحت بدون دغدغه سفر خوشی را تجربه کند ما برای دادن اطلاعات دقیق به مسافران مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته را نیز افتتاح کرده‌ایم. خدماتی که ما ارائه می‌کنیم در بالاترین سطح دنیا می‌باشد هدف ما این است که فرهنگ غنی ایران و ایرانی را به تمام گردشگران خارجی و به کسانی که سال‌ها در خارج از کشور زندگی کرده‌اند نشان دهیم و زنده کنیم. و خاطره خوبی برای آنها باقی بماند، یکی دیگر از اهداف ما کارآفرینی و اشتغال است که در کشور حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی مستقیم داریم و در فرودگاه امام ۳۷۸ نفر از آنها شاغل هستند. همچنین  به صورت غیر مستقیم نیز بسیاری از افراد و مجموعه‌ها با ما کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی نیز با مجموعه سندروم دان تفاهمنامه‌ای داریم، ما از همه از کلیه شرکت‌ها، بازرگانان، آژانس‌های هواپیمایی و گردشگران فعال در حوزه توریسم، توریسم پزشکی، تجاری و غیره دعوت می‌کنیم از مجموعه ما بازدید کنند. چون خدمات ما در دنیا بی‌نظیر است و این موضوع را گردشگران خارجی نیز عنوان کرده‌اند.

وی در خصوص شروع کار این شرکت گفت: حدود ۱۵ سال است که ما در فرودگاه امام هستیم در ابتدا ما یک سری نواقص را در سفر حس کردیم و تشکیل این شرکت در ذهن ما ایجاد شد و ما سال‌ها در زمینه تشریفات تجاری کار کرده‌ایم و سعی کردیم ایرادات را برطرف کنیم چون دلمان برای این کشور می‌تپد و دوست داریم این خدمات را ارائه کنیم و احساس رضایت مسافرین برای ما با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و این موضوع باعث می‌شود که ما کار را گسترش دهیم و خدماتمان را بهتر کنیم امیدوارم در این راه پرفراز و نشیب آنچه لایق مردم سرزمینمان است را فراهم کنیم.

در ادامه این نشست خبری آقای مهندس مجید باقری مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس گفت: این شرکت به عنوان برترین برند خدمات فرودگاهی و تشریفاتی تجاری کشور فعالیت می‌کند در راستای این برند سعی کردیم خدمات متنوعی در سطح کشور ارائه کنیم. در جزیره کیش، هتل مریم و رستوران کوه نور که بعد از فعالیت این شرکت متحول شده است و رضایتمندی و وفاداری مشتریان را به دنبال داشته است و حتی آخرین تفاهم‌نامه را با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ایجاد کردیم که مهمانان این شهر فرودگاهی بتوانند از خدمات ما در جزیره کیش استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس ادامه داد: این باعث افتخار مجموعه ماست که توانستیم در بحث گردشگری این رضایتمندی را ایجاد کنیم. همچنین ما جایگاه اختصاصی فرودگاه مشهد را نیز به عهده گرفتیم و به جمع‌بندی رسیدیم که نیاز به بازنگری در بخش CIP دارد، برای همین شروع به ساخت و ساز مجدد ساختمان آن کردیم که مسافران و زائران بتوانند از خدمات شایسته استفاده کنند. در بحث جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی کارهای مهمی انجام شده است در مجموع ما در راستای خدمات گردشگری به شعار مهمی رسیدیم با عنوان اینکه “با احترام سفر کنید”

باقری افزود: در بحث آموزش با متد روز دنیا پیش می‌رویم و ۳۶ هزار نفر ساعت برای حدود ۴۰۰ نفر پرسنل در مجموعه این موضوع استارت خورده که از اساتید برتر کشور دعوت کردیم که حضور پیدا کرده‌اند. باید تاکید کنم امسال در ایام عید رکورد مسافرا را نیز ثبت کردیم که یک روز میزبان ۳۲۰۰ نفر بودیم و از خدمات ما استفاده کردند در کل ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نفر از ما خدمات دریافت کردند که باعث افتخار ما می‌باشد. در راستای خدمات شرکت در بدو ورود دوره دوم، حدود ۱۰۰ نفر پرسنل به مجموعه اضافه کردیم و اشتغال بیشتری ایجاد کرده‌ایم. در بخش تشریفات خدمات متنوعی را داریم مثل خودروهای تشریفاتی که با همکاری شرکت فردا موتورز نزدیک به ۱۸ خودرو اضافه کردیم، خدمات رایگان از ترمینال اصلی تا جایگاه تشریفات را راه اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در بحث فضای بار افزایش ۳۰۰ درصدی داشتیم که از ۷ متر به ۲۱ متر اضافه شده است و ۸۰ متر هم به فضای بارانداز اضافه کرده‌ایم. کانترها را در کارگو به چهار عدد افزایش دادیم، کانتر کارت پرواز را به ۴ عدد افزایش داده‌ایم، که ۵۰ متر اضافه شده است. ترانسفر رایگان را از داخل محوطه شهر فرودگاهی نیز داریم. گیت‌های بازرسی گذرنامه را به ۴ عدد افزایش دادیم که سرعت بیشتری ایجاد شود. پرینترهای کارت پرواز را به ۱۲ عدد افزایش داده‌ایم و همچنین طراحی لباس پرسنل را با طراحی‌های جدید انجام دادیم. در پذیرایی و کیفیت و مواد اولیه آن بازنگری شد و سعی کردیم از آشپزهای مطرح در سطح کشور استفاده کنیم به سوغات ایرانی توجه ویژه‌ای شده است که در این جایگاه عرضه می‌شود. خدمات سیم کارت و رومینگ بین المللی راه اندازی کردیم، بیمه‌های مسافرتی را ایجاد نموده‌ایم. همچنین راه اندازی اپلیکیشن خاص CIP فرودگاه امام را داشتیم که بیش از ۷۰۰ نفر از تا امروز کاربر دارد. در بحث حواله‌های ارزی با همکاری بانک سامان دستگاه‌های حواله ارزی به سالن اضافه شده است. طراحی مجدد بازرسی گیت‌های پلیس را داشتیم و ۴۰۰ متر فضا پذیرش را اضافه نموده‌ایم و کاملاً نیز بازسازی در آن صورت گرفته است همچنین فروشگاه را ایجاد کرده‌ایم. ما مرکز تماس ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۰۰۰۹۹۹ را راه اندازی کردیم که پاسخگوی مسافران داخلی و خارجی است.

مهندس مجید باقری مدیرعامل شرکت تاو آویژه پارس در پایان گفت:  یک کار مهم و بزرگی که تصمیم داریم انجام دهیم این است که تفاهمی با یکی از شرکت‌های معماری صورت گرفته که به زودی یک مسابقه برای طراحی بازسازی و معماری جایگاه تشریفات اختصاصی را انجام خواهیم داد که خرداد ماه به صورت فراخوان اعلام خواهد شد تا کسانی که در این حوزه فعال هستند شرکت کرده و جوایز ارزشمندی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

http://tejaratava.ir/?p=127906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.