• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

  • کد خبر : 127882
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بانک شهر با هدف تامین مالی زنجیره ای فعالان صنعت نفت، در بیست و هشتمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضوری فعال خواهد داشت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیران و کارشناسان بانک شهر با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن تشریح دستاوردهای خود در شبکه بانکی و حمایت های صورت گرفته از فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه های این بانک در حوزه انرژی می پردازند.
بانک شهر با حضور در این نمایشگاه علاوه بر تلاش مبنی بر همکاری بیشتر با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و برگزاری جلسات بازاریابی با فعالان صنعت نفت به انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از شرکت های مهم و فعال این صنعت خواهد پرداخت.
نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت های فعال در این صنعت درکنار بانک ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار خواهند داد.
بانک شهر نیز با دعوت از تمامی فعالان صنعت نفت برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک واقع در سالن ۴۴-۲ به معرفی توانمندی‌های خود در نظام بانکی می‌پردازد.

http://tejaratava.ir/?p=127882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.