• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

۵٠٠ پروژه راه و شهرسازی به ارزش١٠ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 12721
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
۵٠٠ پروژه راه و شهرسازی به ارزش١٠ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود

تهران- تجارت آوا- وزیر راه و شهرسازی گفت:در شرایط تحریم ۵۰۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر تا سه هفته آینده افتتاح خواهد شد که ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مالی و اقتصادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد اسلامی» روز یکشنبه بعد از افتتاح ١٢ پروژه عمرانی و هوانوردی در فرودگاه مهرآباد با اشاره به ۴٢ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با افول رژیم پهلوی حکومتی تعیین شد که با اراده ملت شکل گرفت و تا سالها آمریکایی ها باور نمی کردند که نظام مقتدر جمهوری اسلامی در ایران مستقر شود.

وی ادامه داد:اگر به تحلیل های آمریکا تا چند سال بعد از پیروزی انقلاب توجه کنیم تلقی آمریکا این بود که انقلاب اسلامی تا یک و نهایتا یکسال دوام خواهد آورد.

وزیر راه با اشاره به اینکه امروز باید خدا را شاکر باشیم که با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت ایشان توانستیم مسیر بالندگی را طی کنیم ، گفت: خودباوری در جهت حرکت به سمت مؤلفه‌های پیشرفت در مسیر جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

اسلامی افزود: دشمنان ما با این تفکر که بدون تکیه بر آمریکا و استکبار نمی‌توانیم ادامه دهیم کارها را پیش می‌بردند اما ما روی پای خود براساس احکام الهی ایستادیم و به پیشرفت رسیدیم.

وزیر راه گفت: ما در درگیری‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی و جنگ واقعی بودیم، آسیب‌های اقتصادی زیادی دیدیم، دشمن به دنبال بی ارزش کردن پول ما بود، اما به هر حال همه مشکلات را کاهش داده و ادامه مسیر دادیم.

اسلامی با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی مردم مسئولیت مشترک دولت و ملت است، گفت: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، ما آنچه در وزارت راه دنبال کردیم پیشرفت و رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعیین شده است.

اسلامی گفت: در  شرایط تحریم ۵۰۰ پروژه در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت دهه فجر تا سه هفته آینده افتتاح می‌شود که ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مالی و اقتصادی دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بخش هوانوردی ما باید توسعه یابد و کسانی که در این مسند مدیریت را بر عهده دارند، این موضوع را با جان و دل باور دارند.

http://tejaratava.ir/?p=12721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.