• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
1

حضور مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نشست معرفی توانمندی های صادراتی صنعت فولاد ایران

  • کد خبر : 127075
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
حضور مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نشست معرفی توانمندی های صادراتی صنعت فولاد ایران
نشست معرفی توانمندی های صادراتی صنعت فولاد ایران با حضور جمعی از مدیران و مسئولین فولاد ایران و همچنین بازرگانانی از کشورهای مختلف جهان به همراه اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، دکتر احسان دشتیانه، مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در نشست معرفی توانمندی های صادراتی فولاد ایران در نمایشگاه ایران اکسپو، ضمن تشریح روند تولید فولاد در جهان و ایران، از صبا فولاد خلیج فارس (فصبا) به عنوان یکی از سه صادرکننده بزرگ بریکت در دنیا نام برد و قابلیت صادراتی این شرکت فولادی را تشریح کرد.

در این نشست که در راستای توسعه صادرات زنجیره فولاد ایران و در قالب نمایشگاه ایران اکسپو برگزار شد، علاوه بر میهمانان خارجی از ۱۰ کشور جهان، مسئولینی از وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت نیز حضور داشتند.

در این نشست در کنار ارائه انجمن تولیدکنندگان فولاد از وضعیت تولید و صادرات زنجیره فولاد کشور، مدیران شرکت های فولادی نیز به ارائه کارنامه و توانمندی های خود در حوزه صادرات پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=127075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.