• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت کار و کارگر

  • کد خبر : 126206
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت کار و کارگر
رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اولین روز از هفته بزرگداشت کار و کارگر‌ فرمودند کارگر و کارآفرین دو همکار در خط مقدم نبرد اقتصادی هستند.


ایشان در توصیف موضوع اقتصاد، از عبارت «خط مقدم نبرد اقتصادی» استفاده کردند و این نشانگر وضعیت خاصی در عرصه اقتصاد است. یعنی کسی یا کسانی داخلی یا خارجی، با برنامه و استراتژی، اقداماتی عملی و عملیاتی برای از کار انداختن یا حداقل انحراف دستگاه اقتصادی کشور دارند.
واژه نبرد، باید ذهن هر انسان اندیشمندی را به خود مشغول کند و هر فردی در حد و اندازه خود و به میزان مسئولیت و توانی که دارد نقش خود را در این نبرد اقتصادی ایفا کند.
کارگر و کارآفرین در بیانات ایشان، دو همکار نامیده شده اند، همکار در واقع یعنی دو نفری که در نقشی تعاملی برای رسیدن به یک هدف مشترک اقدام می کنند و با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است امسال نقش تعاملی کارگران و کارآفرینان به شدت پر رنگ تر از گذشته می تواند باشد.
کارگران و بدنه مدیریتی شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یک صنعت استراتژیک و پیشران صنعت ایران، نقش تاثیر گذار خود در تحقق شعار سال را به خوبی می شناسند و عزمی جدی دارند تا با تعاملات مناسب نقش خود را در جهت توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شرکت، که در نهایت به پیشرفت ایران عزیز اسلامی منجر می شود ایفا کنند.
پرواضح است که درک درست از ضعف و قوت های درون سازمانی و شناخت تهدید ها و فرصت های برون سازمانی هم از جانب مدیران و هم کارگران می تواند زمینه های تعاملات مدنظر را فراهم کند و موجبات ارتقای سطح تعامل حتی تا مرز تفاهم را ایجاد کند.
انتظارات مدیران اقتصادی کشور و صاحبان صنایع از شرکت عظیم فولاد آلیاژی ایران برای نقش آفرینی در سطح اقتصاد کشور و تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی و تولید آلیاژهای خاص، به حق یک انتظار بالایی است و می طلبد تا با درک درست از موقعیت شرکتی که به امانت چند صباحی برای خدمت و تلاش به ما سپرده اند بتوانیم برای ارتقای ایران عزیز اسلامی وظایف خود را اعم از عضو هیات مدیره، مدیر عامل، کارگر، مدیر، کارشناس، رئیس، سرپرست، کارمند و بالاخره با هر عنوانی که عضو خانواده بزرگ فولادآلیاژی ایران شده ایم به خوبی ایفا کنیم.

اینجانب با تبریک روز جهانی کاروکارگر به همکاران پرتلاشم در شرکت فولاد آلیاژی ایران، تلاش و کوشش شما را ارج می نهم و یقین دارم با توکل به خداوند قادر و عزمی راسخ و اندیشه ای پویا می توانیم پله های ترقی را یک به یک بپیماییم و به قله رفیعِ پیشرفت دست یابیم.

محمد کمال زاده
مدیر عامل

http://tejaratava.ir/?p=126206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.