• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور پر قدرت پتروشیمی جم در نمایشگاه Chinaplas 2024

  • کد خبر : 125824
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
حضور پر قدرت پتروشیمی جم در نمایشگاه Chinaplas 2024
شرکت پتروشیمی جم در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین در شهر شانگهای چین از ۲۳ تا ۲۶ اپریل سال ۲۰۲۴ (۰۴ تا ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور خواهد داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک چین، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌های تجاری و اقتصادی بی‌نهایت به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده و کنار مهم‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه، یعنی نمایشگاه K  در آلمان قرار می‌گیرد.

چاینا پلاس هر ساله در محوطه‌ای با مساحتی بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع میزبان بیش از ۳۳۰۰ شرکت‌کننده از حدود ۴۰ کشور و با استقبال بیش از ۱۸۰ هزار بازدیدکننده از ۱۳۰ کشور دنیا در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌گردد.

گفتنی است در این دوره پتروشیمی جم با غرفه‌ای به مساحت ۱۷۰ متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان حضور پر قدرت خود را در جوامع بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.

http://tejaratava.ir/?p=125824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.