• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران ترانسفو منصوب شد

  • کد خبر : 125723
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران ترانسفو منصوب شد
حسن عمیدی به‌عنوان مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران ترانسفو منصوب شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، در حکمی از سوی مهدی صادقی مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، حسن عمیدی به عنوان مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این گروه منصوب شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان “مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل” منصوب می‌شوید‌.

انتظار می‌رود با هماهنگی و هم‌افزایی با معاونین و مدیران، گروه‌ صنعتی ایران ترانسفو و مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه به پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه‌های زیر یاری رسانید:

انجام امور رسانه‌ای، تبلیغاتی و تعامل سازنده با رسانه‌های جمعی اهم از مکتوب، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما، شبکه‌های اجتماعی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر گروه صنعتی ایران ترانسفو.

برگزاری یا فراهم آوردن امکان حضور گروه صنعتی ایران ترانسفو در نشست‌ها، نمایشگاه‌ها، همایش‌های مرتبط ملی و بین‌المللی.

برگزاری مراسم‌ها و جلسات فرهنگی، مذهبی و … برای کارکنان گروه صنعتی ایران ترانسفو.

انجام امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران ترانسفو در غالب برگزاری اجلاسیه‌ها، نمایشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی بین‌المللی و بازدید هیئت‌های خارجی از گروه صنعتی ایران ترانسفو.

علاوه بر موارد فوق، چند بند دیگر نیز در حکم حسن عمیدی وجود دارد که مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از وی درخواست کرده است که این انتظارات را برآورده کند.در پایان حکم آمده است: امید است با اتکا به الطاف خداوند متعال در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.لازم به ذکر است حسن عمیدی مدرس دانشگاه و دارای دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است و سوابقی همچون مدیر‌کل ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس موزه ارتباطات کشور، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی پست را در کارنامه کاری خود دارد.

http://tejaratava.ir/?p=125723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.