• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب: مراکز دائمی تجاری صنایع در شهرآفتاب ایجاد می شود

  • کد خبر : 125333
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب: مراکز دائمی تجاری صنایع در شهرآفتاب ایجاد می شود
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: با توجه به ظرفیتهای سایت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ایجاد مراکز متعدد تجاری در صنایع مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد در مراسم دیدار سالانه انجمنها و فعالین صنعت پلیمر و پلاستیک کشور که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با مساحتی حدود ۳۰۰ هکتار، ظرفیت تبدیل شدن به  بزرگترین سایت نمایشگاهی در منطقه را دارد. و در دو سال گذشته تلاشهای خوبی برای رونق بخشی به آن صورت گرفته است  و ظرف این ۲ سال،  بیش از ۶۰ عنوان نمایشگاهی مختلف ساماندهی و برگزار شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه در سال جاری پنجاه عنوان نمایشگاهی برنامه ریزی شده است، بیان کرد: نخستین نمایشگاه سال جاری نمایشگاه صنعت پلیمر است و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه سبب افزایش ارزش صادراتی این محصولات شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی در این صنعت و صنایع دیگر بازاریابی توسط خود تولید کننده است، گفت: در کشور مراکز و منطقه هایی برا بازارسازی و بازاریابی نداریم. نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به دلیل نزدیکی به شهرکهای صنعتی و شهر فرودگاهی ظرفیت تبدیل شدن به قطب تجاری را دارد و در برنامه های توسعه ای این مرکز ایجاد مراکز متعدد تجاری را در دستور کار قرار دادیم تا آن وظیفه بازاریابی و ایجاد زنجیره ها ی فروش را ایجاد کنیم.

تقدسی نژاد با بیان اینکه اولین مرکز تجارت جهانی امسال در شهرآفتاب به بهره برداری می رسد، بیان کرد: یکی از صنایعی که می تواند در مراکز تجاری شهرآفتاب به صورت دائم مستقر شود، صنعت پلیمر و صنایع پلاستیک است و در این زمینه می توانیم فرصت خوبی را برای فعالین این صنعت فراهم نماییم.

http://tejaratava.ir/?p=125333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.