• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر

  • کد خبر : 124622
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر
دکتر حمیدرضا گلپایگانی در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان در ماه پربرکت رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به عموم مسلمانان به خصوص خانواده بزرگ ملی حفاری تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این پیام چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران گرامی

در پایان بهار معنویت،رمضان کریم، خداوند منان را برای توفیق دوباره درک این ماه عظیم و بهره مندی از برکات بی کران آن، شاکر وسپاسگزارم و امیدوارم تا حال که پس از یک ماه میهمانی خدا، وارد عید اولیاء الله می شویم، با بهره مندی از ره آوردهای معنوی بسیار ارزشمند شهر الله ، به گونه ای در مسیر زندگی گام نهیم که سعادت دنیا و آخرت را برای خود رقم زنیم.

عید فطر از جمله پاک ترین و عیدترین اعیاد است چرا ‏که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است‏‎.‎ عید گرفتن و مبارک دانستن این ایام به مفهوم ابراز سرور از پایان ماه مبارک رمضان و شادی بر رفتن آن نیست، بلکه خجسته اتفاقی است برای بر‏آمدن روزی نو و انسانی نو از خاکستر معصیت های پیشین خویش؛ گناهانی که به برکت مناجات و طلب استغفار در سحرها و هنگام افطارها در پرتو لطف بی کران پروردگار بی همتا بخشیده شده و مورد مغفرت قرار گرفته اند.

اکنون پروردگار متعال را به برکت این روز مبارک سوگند می دهم تا ما را مورد عنایت خویش قرار دهد تا بتوانیم مصمم تر از گذشته در سایه مجاهدت و مسرت معنوی حاصله از یک ماه خود سازی در این ماه عزیز در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در سال جهش تولید با مشارکت مردم دلیلی برای تجلی این شعار و خودکفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران گردیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران و خانواده های معزز آنان فرا رسیدن این عید مبارک و حلول ماه شوال را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو می کنم تا همه ما از پاداش رحمانی و انعام رحیمی پروردگار عالمیان بهره مند شویم.

http://tejaratava.ir/?p=124622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.