• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

زمان ارسال آثار به پویش «ققنوس قلم» تا روز جهانی قدس تمدید شد / تجلیل از آثار برتر در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

  • کد خبر : 123877
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
زمان ارسال آثار به پویش «ققنوس قلم» تا روز جهانی قدس تمدید شد / تجلیل از آثار برتر در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی
معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای از تمدید زمان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای ققنوس قلم تا پایان روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه همزمان با روز جهانی قدس خبر داد.

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات به‌منظور قدردانی از نقش بی‌بدیل رسانه‌نگارانی که با مجاهدات خود توانستند شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات طوفان الاقصی رقم زدند، پیشتر اعلام کرده بود که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی و خارجی تا روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های متنی و چندرسانه‌ای شامل تیتر، متن کوتاه، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت و طرح گرافیکی به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

آثار پس از مهلت تعیین شده (جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) از سوی هیات داوران مورد بررسی و پس از انجام فرآیند ارزیابی، از صاحبان آثار برتر در روز ۲۰ فروردین، سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی، تجلیل به‌عمل می‌آید.
بنابر این گزارش، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی همچنان می‌توانند با ورود به سامانه ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی qoqnous.pressfestival.ir و ثبت مشخصات، آثار منتشر شده خود را برای دبیرخانه این پویش سراسری ارسال کنند.
همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: f.correspondents@farhangmail.ir ارسال نمایند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۹۵۱۰۵۲۴ تماس بگیرند.

http://tejaratava.ir/?p=123877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.