• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام نوروزی رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید

  • کد خبر : 123865
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
پیام نوروزی رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید
مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در پیام نوروزی خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد که در سال 1403 اتفاقات خوبی برای مردم ایران به‌خصوص مردم شهر اقلید رقم بخورد و کاستی‌های سال 1402 جبران شود.

مهندس شریفی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت فولاد اقلید پارس در سالی که گذشت علی‌رغم کم‌وکاستی‌هایی که به خاطر تحریم‌ها در حوزه صنعت وجود داشت، به بخش بزرگی از تعهدات خود عمل کرد و تا پایان سال ۱۴۰۲ پیشرفت حدود ۲۰ درصدی داشته که در پروژه‌های پیشران کشور این میزان، پیشرفت خوبی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اخذ گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱ و IMS در شرکت فولاد اقلید، تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در بین شرکت‌های پروژه محور، اتفاق ویژه‌ای برای شرکت ما رخ داد و پس از گذشت تنها یک و نیم سال، موفق به اخذ این گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ایزو شدیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید، با اشاره به برخی اتفاقات خاص این شرکت در سال ۱۴۰۲، افزود: در سالی که گذشت با دانشگاه امیرکبیر در خصوص فولاد سبز و با دانشگاه صنعتی شریف در خصوص ذخیره‌سازی گاز در فصل سرما همکاری و عقد قرارداد داشتیم و همچنین طرح توسعه‌ای برای صادرات بریکت در دستور کار قرار گرفت.

شریفی گفت: تمام شرکت فولاد اقلید این بود که بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، پروژه در وقت و زمان مقرر به پایان برسد که با توجه به رسالت این شرکت به‌عنوان کارفرمای عالی، با همیاری شرکت مشاور و همچنین همکاری تیم پیمانکار، نقش خودش را اجرا کرد و پروژه با سرعت مناسبی پیش رفت.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و توجهات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، دکتر طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تمامی معاونان و مدیران این دو شرکت به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت فولاد اقلید، از الطاف و کمک‌های استاندار فارس و ریاست اداره کل صمت استان فارس قدردانی و تشکر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=123865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.